پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
تفاهم‌نامه همکاری امور زنان و خانواده وزارت راه و شهرسازی با معاونت حمل و نقل به منظور هم‌افزایی و همکاری‌های علمی و اجرایی و تلاش برای نهادینه کردن مسئولیت اجتماعی سازمانی در خصوص خانواده و زنان در شاخه حمل و نقل به امضا رسید.

شعار سال: امروز ۲۵ آذرماه و در دومین روز از نمایشگاه حمل‌و‌نقل، تفاهم‌نامه همکاری بین شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل و مهری صفری مشاور امور زنان و خانواده وزارت راه و شهرسازی در سه ماده به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای نقش‌آفرینی موثر در تحقق سیاست تقویت خانواده و جایگاه زن در آن و استیفای حقوق شرعی و قانونی زنان در همه عرصه‌ها و توجه ویژه به نقش سازنده آنها و به استناد ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم توسعه به امضا رسید. هدف از امضای این تفاهم‌نامه، هم‌افزایی و همکاری‌های عملی و اجرایی بین معاونت حمل و نقل با امور زنان و خانواده و تلاش برای نهادینه کردن مسئولیت اجتماعی سازمانی در خصوص خانواده و زنان در حوزه حمل ونقل است.

آسیب‌شناسی مسائل خانواده و زنان در حمل‌و‌نقل و ارایه راهکارهای عملیاتی در راستای مسئولیت‌پذیری سازمانی برای مخاطب زنان و همچنین راه اندازی پویش ملی نقش خانواده و زنان در پیشگیری از سوانح جاده‌ای از مواردی است که در این تفاهم نامه بر آن تاکید شده است.

از جمله اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به کاهش آسیب‌های موجود در بهره‌مندی خانواده و زنان از خدمات حمل‌و‌نقل  بین‌شهری و ارتقای سطح ارایه خدمات، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حمل و نقل بر زنان در سیاستگذاری‌ها و پیاده‌سازی آنها، ارایه سناریو و راهکارهای مدیرتی جهت توسعه پایانه‌های مسافری در همه شقوق حمل و نقل مبتنی بر ملاحظات مسئولیت اجتماعی سازمانی در قابل کاربران گروه مخاطب نام برد.

گفتني است، مدت این تفاهم نامه دو سال تعیین شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تاریخ 26 آذر 98، کد مطلب: 76209: www.news.mrud.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین