پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق توسط مردم گفت: به مردم تذکر می‌دهیم که در زمینه مصرف آب اسراف نداشته باشند چون از نظر شرعی حرام است، آب نعمت الهی است و نباید آن را را هدر داد تا دچار کمبود آب نشویم.

شعار سال: آیت الله علوی گرگانی در دیدار اتحادیه انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور اظهار داشت: همان گونه که انتظار داریم مردم از صحبت‌های مراجع و علما پیروی کنند به همین صورت مردم از مسئولان انتظار دارند که حرف آنها را گوش دهند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد و مردم خواستار توجه و کمک مسئولان هستند، افزود: مردم به مراجع می گویند که مگر شما به مسئولان تذکر ندادید که در پاسخ گفته می‌شود تذکر داده شده اما عمل نمی‌شود، امام صادق (ع) فرمودند که انسان مؤمن در عمل نیز حرف شنوی دارد.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه بیان کرد: مردم همیشه به پیشوای خود نگاه می‌کنند که امروز پیشوای ما مراجع تقلید و علما و مقام معظم رهبری هستند که باید در مسیر آن‌ها گام برداشته تا موفق شویم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: خداوند تاکید کرده هرکار خیری که انجام می‌دهید دارای اجر و پاداش زیادی است و جزای آن به انسان داده می‌شود.

وی با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق توسط مردم گفت: به مردم تذکر می‌دهیم که در زمینه مصرف آب اسراف نداشته باشند چون از نظر شرعی حرام است، آب نعمت الهی است و نباید آن را را هدر داد تا دچار کمبود آب نشویم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مردم افزود: از مسئولان می‌خواهیم انتظاراتی که مردم از آنها دارند رسیدگی کرده و در راستای رفع مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 مرداد 95 ، کد مطلب: 1155089: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین