پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: چنانچه تعطیلی ناشی از شرایط اضطراری داشته باشیم، طبق ضوابط قانونی، مدیران مهدکودک الزامی به بازپرداخت پول به والدین ندارند.

شعار سال: «مهدی بابایی» مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلی مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا، آیا مهدها موظف به بازپرداخت شهریه به والدین هستند؟ گفت: قراردادی بین والدین و مدیران مهد‌های کودک منعقد می‌شود که بعضا در برخی مهدهای کودک یک‌ماهه در برخی دیگر شش ماهه و حتی یکساله است، البته در اکثر موارد این قراردادها یک‌ماهه است.

وی ادامه داد: در یکی از تبصره‌های این قراردادها‌ آمده‌است، چنانچه شرایط اضطراری ایجاد شود، شهریه مسترد نخواهد شد و طبق ضوابط قانونی، مدیران مهدکودک الزامی به بازپرداخت پول به والدین ندارند.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: البته این قانون تنها مختص مهدهای کودک نیست، بلکه در مدارس غیرانتفاعی و سرویس‌های مدارس و ... این موضوع وجود دارد.

بابایی با اشاره به عدم عقد قرارداد از سوی مهدهای کودک با والدین خاطرنشان کرد: چنانچه مدیران مهدکودک و والدین در ابتدای کار با یکدیگر توافق‌نامه و قراردادی امضا نکرده‌ باشند، این جزو موارد تخلفاتی مهدهای کودک است و والدین می‌توانند با شماره 3000012333 این موارد را گزارش دهند. چراکه بنابر مقررات باید تمامی قوانین و ضوابط در ابتدای ثبت‌نام کودکان به سمع و نظر والدین برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 4 دی 98، کد مطلب: 851047: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین