پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
از صبح امروز برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از قطع شدن اینترنت در شهرهای خود خبر داده‌اند و برخی دیگر نیز ابراز نگرانی کرده‌اند که شاید فردا اینترنت در کشور قطع شود.

شعارسال: کاربری به اسم امیر در توییتر نوشته است: «اینترنت موبایل همراه‌اول در کرج، محمدشهر، ملارد، فردیس و اتمسفر قطع شده است.»

کاربری دیگر به اسم علی در توییتر نوشته است: «زنگ زدم به یکی از مسئولان وزارت ارتباطات که مردم نگران قطعی اینترنت هستند، آیا اینترنت قطع می‌شود یا نه؟ که برداشت گفت به ما ربط ندارد و به مسئولش زنگ بزنید. اگر ربطی ندارد، حداقل میتونید بگید از طرف ما قطع نمی‌شود. حیف پول بیت المال!»

محمد هم نوشته است: «طبق بررسی میدانی بنده، در شیراز اینترنت موبایل،‌ به ویژه همراه اول و رایتل از صبح امروز کاملا قطع است و اینترنت خونگی هم با هزار مکافات وصل می‌شود.»

یک کاربر دیگر نوشته است: «اینترنت در بعضی نقاط با کاهش سرعت مواجه شده. گویا نت قراره قطع بشه.»

اما در توییتی دیگر میلاد فیضی، اپراتور همراه اول توییت کرده است: «علت اختلال در اینترنت مشخص شد شرکت ارتباطات زیر ساخت: در ساعت ١١:١۵ امروز، ۶۵٠ گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت اینترنت ورودی کشور به دلیل قطعی در بخش اروپایی قطع شده است. اکثر کاربران کشورهای همسایه هم این مشکل را دارند. شرکت ارتباطات زیر ساخت در تلاش برای برطرف کردن مشکل است.»

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 4دی1398 ، کدخبر: 419069: tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین