پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
واتس اپ غالباً هر چند ماه یکبار ویژگیهایی جدید را به برنامه ارتباطات گسترده خود اضافه می کند. در ماه اکتبر شایعه شد که واتس اپ در حال آزمایش ویژگی جدید با عنوان "پیامهای ناپدید شده" است اما عملکرد آن تاکنون مشخص نبود.
شعارسال: واتس اپ غالباً هر چند ماه یکبار ویژگیهایی جدید را به برنامه ارتباطات گسترده خود اضافه می کند. در ماه اکتبر شایعه شد که واتس اپ در حال آزمایش ویژگی جدید با عنوان "پیامهای ناپدید شده" است اما عملکرد آن تاکنون مشخص نبود.
 
این ویژگی در آخرین نسخه  بتای 2.19.275 واتس اپ برای اندروید مشاهده شده است و اکنون درک بهتری از هدف آن داریم. این ویژگی  به "حذف پیام ها" تغییر نام داده شده است و به شما امکان می دهد پیام های کاربران پس از مدت زمان مشخصی؛ ک ساعت ، روز ، هفته ، ماه یا سال منقضی شوند.
 
 
طبق یافته ها این ویژگی در نظر گرفته شده است تا مکالمات پیام گروهی را بیش از حد در تلفن های هوشمند ذخیره نکند. عادلانه بودن دسترسی، یکی دیگر از دلایل ی برای استفاده از این ویژگی است. "حذف پیامها" برای گپ گروهی فقط توسط سرپرست چت گروهی قابل دسترسی است ، بنابراین این تنظیم برای همه شرکت کنندگان در گپ گروهی اعمال می شود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی   انتخاب   ،تاریخ انتشار:  6 دی   1398،کدخبر: 520145   ،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین