پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
شرایط و زمان عرضه بلوک ۲.۵۴ درصدی بانک پاسارگاد توسط یکی از سهامداران حقیقی اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

شعار سال:شرایط و زمان عرضه بلوک ۲.۵۴ درصدی بانک پاسارگاد توسط یکی از سهامداران حقیقی اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

 محمد هادی نیک لعل فرد به عنوان یکی از سهامداران حقیقی بانک پاسارگاد در نظر دارد بلوک ۲.۵۴ درصدی سهام این شرکت را بطور یکجا و نقد یا نقد و شرایطی روانه میز فروش بورس تهران کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۳۶ سهم در نماد "وپاسار" روز یکشنبه ۱۵ دی ماه از طریق کارگزاری حافظ عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۲۵۶۷ ریال و قیمت پایه کل ۳۲۰.۲ میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین در صورت انجام معامله بصورت نقدی باید کل ثمن معامله حداکثر در مدت ۲ روز کاری بعد از انجام معامله پرداخت شود. در صورت انجام معامله بصورت شرایطی، قطعیت معامله حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری پس از انجام معامله مشروط به پرداخت ثمن نقدی معامله( ۱۰ درصد ارزش معامله) و الباقی ۹۰ درصد طی یک فقره چک به تاریخ ۱۵ روز کاری پس از انجام معامله و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای، تکمیل و امضای قرارداد و وکالت نامه خواهد بود.

بابت تضمین پرداخت مانده ثمن اقساطی، خریدار باید به میزان ارزش ۱۰۰ درصد سهام عرضه شده، سهام شرکت معامله را به نفع فروشنده و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به وثیقه گذارد که پس از تسویه کامل، رفع توثیق خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اخبار بانک،تاریخ انتشار:8دی1398،کد خبر:72231،www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین