پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
شهادت ابرمجاهد قرآن و عترت و جهان اسلام، سردار بزرگ جناب قاسم سلیمانی (قدس سره) قلوب آزاد مردان مبارز را جریحه‌دار و عواطف رادمردان مجاهد را متألم کرد.

شعار سال:شهادت ابرمجاهد قرآن و عترت و جهان اسلام، سردار بزرگ جناب قاسم سلیمانی (قدس سره) قلوب آزاد مردان مبارز را جریحه‌دار و عواطف رادمردان مجاهد را متألم کرد.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در پی شهادت سردار دلاور اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله

شهادت ابرمجاهد قرآن و عترت و جهان اسلام، سردار بزرگ جناب قاسم سلیمانی (قدس سره) قلوب آزاد مردان مبارز را جریحه‌دار و عواطف رادمردان مجاهد را متألم کرد.
این سانحه سنگین و رخداد تلخ را به حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح من سواه فداه) و امت بزرگوار اسلام تسلیت و حشر آن شهید راحل را با شهدای صدر اسلام و همرزمان وی از خدای سبحان مسئلت کرده، انتقام الهی یقیناً به حیات قاتلان بشریت خاتمه خواهد داد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:13دی1398،کد خبر:2173394،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
انا لله و انا اله راجعون از خداوند متعال بالاترین درجه بهشت را برای این سردار گرانقدر اسلام مسئلت داریم، شراب طهورا و نهر عسل گوارای وجودت سید الشهداء مقاومت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین