پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۸۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق حرام است، گفت: باقی نگه داشتن نیروهای آمریکایی و متحدان آن حرام است و باید برای حفظ خاک کشور و حرمت آن، اقدام جدی انجام داد.

شعار سال: آیت الله سید کاظم حائری مرجع تقلید شیعیان، در پی شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس با صدور بیانیه‌ای، فتوای حرمت به حضور نیروهای تروریست آمریکایی و هم‌پیمانانشان در عراق دادند.

وی افزود: از تمامی نیروهای مسلح و شاخه های نظامی حشد و عشائر عراق خواست برای اخراج اشغالگران از عراق آماده باشند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باقی نگه داشتن نیروهای آمریکایی و متحدان آن حرام است و باید برای حفظ خاک کشور و حرمت آن، اقدام جدی انجام داد.

در جریان حمله آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13 دی  98، کد مطلب: 2173770: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
United States of America
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
در هنگام ورود آمریکایی ها در سال 2003 حرام نبوده و اکنون حرام شده است؟ حد اقل آن زمان میتوانستید سکوت نکنید، تحریم پیشکشتان.. تا کار به اینجا کشیده نشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین