پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۵۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان گفت: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و به‌ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن رافراهم می‌کند.

شعار سال: مرجع تقلید شیعیان گفت: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و به‌ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن رافراهم می‌کند.

متن پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان به مناسبت ارتحال سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگراستکبار جهانی و ایادی آن چهره شقی خود را نمایان کرد و عده‌ای از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند، امروز جبهه مقاومت خار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را درمنطقه فراهم کرد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و به‌ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

این عزیزان شایسته شهادت بودن و اجر مجاهدت خود را دریافت کردن همان طور که امام عظیم‌الشأن فرمود شهادت هنرمردان خداست، امروز دشمنان بدانند این ملت میلیون‌ها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را ادامه خواهد داد.

در پایان این پیام تاکید شده است: اینجانب شهادت این شهدای والامقام به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را به روح بلندشان تبریک گفته و به همه ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می‌کنم.

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:13دی1398،کد خبر:2173098،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
اعلام جنگ بود از سوی ترامپ گویا تنش میخاره ..
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین