پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای شهر قزوین گفت: به پاس رشادت‌های فراوان سپهبد شهید قاسم سلیمانی در چند دهه، با تصویب شورای شهر، بلوار نوروزیان تغییر نام داده و به‌نام ایشان مزین خواهد شد.

شعارسال: مهدیه‌سادات قافله‌باشی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای شهر قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع شهادت سپهبد سلیمانی و ابعاد بین‌المللی شخصیت ایشان و به پاس چند دهه رشادت این مرد بزرگ جهت دفاع از وطن، بحث تغییر نام یکی از خیابان‌های قزوین و مزین کردن آن به‌نام این شهید بزرگوار در شورای شهر مطرح شد.

وی افزود: لایحهٔ این موضوع از جانب شهردار ارائه شد و با توجه به نظر اعضای شورای شهر قزوین، بلوار نوروزیان یعنی حد فاصل میدان سرداران تا دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) به‌نام ایشان تغییر نام داده شد.

قافله‌باشی اظهار کرد: دلیل انتخاب این بلوار، حضور دانشجویان غیر ایرانی که در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) تحصیل می‌کنند، بود تا ابعاد بین‌المللی این شخصیت قهرمان هم در نظر گرفته شود.

وی در پایان اذعان داشت: اکثر دانشجویان غیرایرانی دانشگاه امام‌خمینی(ره) از کشورهایی هستند که شهید سپهبد سلیمانی در کشورشان نقش‌آفرینی مثبت و مؤثری داشته است، زیرا این شهید بزرگوار یک اسطورهٔ بین‌المللی بوده‌اند و نام و یاد ایشان برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

بلوار نوروزیان که نام رسمی آن بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بود، یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شهر قزوین بود که با تصویب شورای شهر قزوین با نام قهرمان ملی مردم ایران، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 دی 1398، کدخبر: 13981015000690، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین