پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
رحیم‌بخش بلیده‌ای دبیر ستاد مدیریت بحران و معاون عمرانی فرماندار نیکشهر گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده مبنی بر شدت بارندگی‌ها، مردم هشدار‌های جوی را جدی گرفته و آمادگی لازم برای هر گونه اتفاق احتمالی را داشته باشند.

شعار سال:دبیر ستاد مدیریت بحران و معاون عمرانی فرماندار نیکشهر گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده مبنی بر شدت بارندگی‌ها، مردم هشدار‌های جوی را جدی گرفته و آمادگی لازم برای هر گونه اتفاق احتمالی را داشته باشند.

رحیم‌بخش بلیده‌ای دبیر ستاد مدیریت بحران و معاون عمرانی فرماندار نیکشهر گفت: بارندگی‌ها از امروز در این شهرستان آغاز شد و براساس پیش بینی اداره هواشناسی تا ۴۸ ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: با توجه به پیش بینی‌های جوی مبنی بر بارندگی‌های سیل آسا تمامی مدارس شهرستان نیکشهر اعم از شهر و بخش‌های تابعه بنت، لاشار، مرکزی و آهوران فردا شنبه ۲۱ دی ماه در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران نیکشهر گفت: داده‌های هواشناسی میزان بارندگی‌ها را تا ۱۰۰ میلیمتر پیش بینی کرده است.

او بیان کرد: تمام نیرو‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر در حالت آماده باش هستند تا به هرگونه خسارت احتمالی خدمات رسانی کنند.

بلیده‌ای از عموم مردم درخواست کرد به هشدار‌های جوی توجه کنند و آمادگی لازم برای هر گونه اتفاق احتمالی را داشته باشند.

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان و اداره هواشناسی بارندگی‌های سیل آسا از جمعه شب آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه در سراسر استان بویژه مناطق جنوبی ادامه خواهد داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:20دی1398،کد خبر:7203794،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین