پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۵۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
، احمد صافی روز سه شنبه در چهل و یکمین گردهمایی روسای کانون های بازنشستگی این وزارتخانه، اظهار داشت: یک‌ میلیون و ۴۸۰ هزار بازنشسته در سطح کشور هستند که بیش از ۶۰ درصد آنها فرهنگیان هستند. ۳۰۵ کانون بازنشستگان هم در سراسر ایران فعالیت می‌کنند.
شعارسال: رییس کانون بازنشستگان وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: بیش از ۶۰ درصد کل بازنشستگان کشور را فرهنگیان تشکیل می‌دهند.
 
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، احمد صافی روز سه شنبه در چهل و یکمین گردهمایی روسای کانون های بازنشستگی این وزارتخانه، اظهار داشت: یک‌ میلیون و ۴۸۰ هزار بازنشسته در سطح کشور هستند که بیش از ۶۰ درصد آنها فرهنگیان هستند.  ۳۰۵ کانون بازنشستگان هم در سراسر ایران فعالیت می‌کنند.
 
صافی، افزود: بیشتر منابع صندوق بازنشستگان از طریق فرهنگیان تأمین می‌شود بنابراین بازنشستگان فرهنگی در تأمین منابع صندوق بازنشستگی نقش مهمی دارند.
 
وی بر بهره‌مندی از بازنشستگان در امر آموزش و استفاده از تجربه‌های گرانقدر بازنشستگان تأکید و تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام‌شده با موضوع بررسی مشکلات بازنشستگان، ۳۰ مشکل بازنشستگان شناسایی‌شده اما بر پنج مشکل بیشتر تکیه شده است.
 
رییس کانون بازنشستگان وزارت آموزش‌ و پرورش همچنین گفت: حقوق ناکافی، تبعیض، پایین بودن سطح بیمه را از مهم ترین مشکلات فرهنگیان بازنشسته عنوان کرد.
 
صافی ادامه داد: موضوع گردشگری و چاپ نوشته‌های فرهنگیان از دیگر موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.
 
چهل و یکمین گردهمایی روسای کانون های بازنشستگی این وزارتخانه با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایرنا   ،تاریخ انتشار:   24 دی   1398،کدخبر: 83633634  ،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین