پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
رئیس شورای شهر تهران افزود: شهرداری برای آن که در فعالیت‌های تبلیغاتی حضور داشته باشد می‌تواند با دستگاه‌ها مشارکت کند و این موضوع به مصوبه شورای شهر احتیاجی ندارد و در چارچوب قانون است.
شعارسال:  رئیس شورای شهر تهران درباره جزئیات کمک ۸ میلیاردی شهرداری پایتخت به جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد.
 
 محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح جلسه هم اندیشی صبح امروز (یکشنبه ۲۹ دی ماه) با بیان اینکه ۳ موضوع در جلسه صبح امروز با شهردار تهران به بحث و تبادل نظر گذاشته شد، گفت: موضوع اول مربوط به کمک ۸ میلیارد تومانی شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر بود که اعضای شورا نظر خود را در این باره بیان کردند.
 
رئیس شورای شهر تهران افزود: شهرداری برای آن که در فعالیت‌های تبلیغاتی حضور داشته باشد می‌تواند با دستگاه‌ها مشارکت کند و این موضوع به مصوبه شورای شهر احتیاجی ندارد و در چارچوب قانون است.
 
او ادامه داد: شهرداری تهران با پخش تیزر‌هایی پیش از نمایش فیلم و یا چاپ تراکت و بروشور‌هایی می‌تواند اهداف خود را به اطلاع شهروندان برساند.
 
هاشمی در تشریح دیگر موضوعات به بحث گذاشته شده در جلسه هم اندیشی گفت: موضوع دیگری که به بحث گذاشته شد متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران بود که باید تا انتهای دی به شورای شهر ارائه شود و اگر از این زمان بگذریم تأخیر برای شهرداری محسوب می‌شود.
 
رئیس شورای شهر تهران افزود: بودجه از مبلغ ۱۹ به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
 
او ادامه داد: موضوع دیگر جلسه هم اندیشی امروز  طرح تفضیلی منطقه ۲۲ بود که بحث بود این طرح در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود یا در صحن شورا به سمع اعضا برسد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار: 29  دی   1398،کدخبر: 7214145 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
یعنی واقعا 8 میلیار برای جشنواره فیلم فجر چه نیازی داره ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین