پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۵۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
دکتر حسین شیرزاد در گزارشی درباره اقدامات انجام‌گرفته در حوزه عملیاتی توسعه خدمات فنی و کشاورزی تعاونی‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، اظهار داشت: برنامه تأمین و توزیع انواع کود شیمیایی ((ازته- فسفاته-پتاسه) در سال ۹۷ مقدار ۷۵۴۱۱۵ تن تعیین شده بود که عملکرد شبکه در پایان سال ۹۷ به ۱۰۱۸۸۰۷ تن رسید که درصد تحقق آن ۱۳۵ درصد شد.
شعارسال: وی افزود: همچنین عملکرد تأمین و توزیع انواع کود شیمیایی سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ در حدود ۸ درصد رشد نشان می‌دهد. عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تأمین و توزیع انواع کود شیمیایی ۶۶۰۲۸۲ تن است که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۱۰۳۵۴۶۱ تن، در حدود ۶۴ درصد تحقق پیداکرده است.

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران درباره آمار انواع کود‌های ریزمغذی نیز، گفت: برنامه تأمین و توزیع انواع کود‌های ریزمغذی در سال ۹۷ مقدار ۵۳۵۱ تن تعیین شده بود که عملکرد شبکه در پایان سال ۹۷ به ۹۷۴۹ تن رسید که درصد تحقق آن ۱۸۵ درصد شد. علاوه بر این عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تأمین و توزیع انواع کود‌های ریزمغذی ۴۰۶۵ تن است که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۲۵۹۵۳ تن، در حدود ۱۶ درصد تحقق پیداکرده است.

به گفته دکتر شیرزاد آمار مربوط به انواع کود‌های آلی زیستی نیز به‌گونه‌ای است که، برنامه تأمین و توزیع انواع کود‌های آلی زیستی در سال ۹۷ از مقدار ۵۱۶۲۵ تن تعیین‌شده تا پایان سال به ۶۳۵۴۸ تن رسید که درصد تحقق آن ۱۲۳ درصد شد. وی گفت: عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تأمین و توزیع انواع کود‌های ریزمغذی نیز ۳۵۱۴۹ تن به ثبت رسید که در مقایسه با برنامه سال به میزان ۸۲۴۵۰ تن، در حدود ۴۳ درصد تحقق پیداکرده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، درباره آمار و ارقام مربوط به تولید و فرآوری بذور اصلاح‌شده نیز با اشاره به اینکه برنامه تولید و فرآوری بذور اصلاح‌شده در سال ۹۷ مقدار ۱۴۲۰۳۵ تن تعیین‌شده که عملکرد شبکه در پایان سال ۹۷ با تحقق ۱۱۰ درصدی به ۱۵۷۲۳۹ تن رسید، افزود: همچنین عملکرد تولید و فرآوری بذور اصلاح‌شده سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ در حدود ۲۲ درصد رشد داشته و عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تولید و فرآوری بذور اصلاح‌شده ۱۸۴۰۱۹ تن است که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۱۶۲۶۲۸ تن رسیده که حدود ۸۸ درصد رشد داشته است.

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برنامه تأمین و توزیع انواع بذور در سال ۹۷ را ۱۷۸۶۵۱ تن اعلام کرد و ادامه داد: عملکرد شبکه در پایان سال ۹۷ به ۲۳۴۵۳۹ تن رسید که درصد تحقق آن ۱۳۱ درصد بود. همچنین عملکرد تولید و فرآوری بذور اصلاح‌شده سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ در حدود ۲ درصد رشد نشان می‌دهد، عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تأمین و توزیع انواع بذور ۱۲۰۶۳۴ تن است که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۲۲۰۰۶۶ تن، در حدود ۵۵ درصد تحقق پیدا کرده است.

علاوه بر این به گفته دکتر شیرزاد، برنامه تأمین و توزیع انواع سموم شیمیایی در سال ۹۷ مقدار ۲۳۲۸ تن تعیین و در پایان سال ۹۷ نیز ۲۸۵۴ تن محقق شد که درصد تحقق آن ۱۲۲ درصد شد. همچنین عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تأمین و توزیع انواع سموم شیمیایی ۱۸۴۳ تن است که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۲۱۵۵ تن، در حدود ۸۵ درصد تحقق پیداکرده است.

وی در تشریح برنامه تأمین و توزیع انواع نهاده‌های دامی با تأکید بر اینکه در سال ۹۷ مقدار ۱۴۰۰۵۵۶ تن تعیین‌شده بود، تصریح کرد: عملکرد شبکه در پایان سال ۹۷ با تحقق ۱۶۴ درصدی به ۲۳۰۷۱۳۷ تن رسید و عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تأمین و توزیع انواع نهاده‌های های دامی نیز ۱۴۶۲۰۶۳ تن است که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۱۵۸۶۸۸۱ تن، در حدود ۹۲ درصد تحقق پیداکرده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود:درباره برنامه تأمین و توزیع انواع ماشین‌آلات و ادوات و دنباله بند‌های کشاورزی در سال ۹۷ نیز تعداد ۱۳۳۸ دستگاه بوده که در پایان سال ۹۷ به ۱۵۸۴ دستگاه رسید و درصد تحقق آن ۱۱۸ درصد شد. عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تأمین و توزیع انواع ماشین‌آلات آلات و ادوات و دنباله بند‌های کشاورزی نیز ۱۴۱۴ دستگاه که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۹۱۶ دستگاه رسیده که در حدود ۱۵۴ درصد محقق شده است.

دکتر شیرزاد در پایان برنامه تجهیز و توسعه واحد‌های مکانیزاسیون در سال ۹۷ را تعداد ۳۲ واحد عنوان کرد و افزود: از این میزان تعیین‌شده، عملکرد شبکه در پایان سال ۹۷ با تحقق ۲۸ درصدی به ۹ واحد رسید. عملکرد ۹ ماهه سال ۹۸ تجهیز و توسعه واحد‌های مکانیزاسیون نیز ۹ واحد است که در مقایسه با برنامه سال ۹۸ به میزان ۱۵ دستگاه، در حدود ۶۰ درصد تحقق پیداکرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از وب سایت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ، تاریخ انتشار: 30 دی 1398 ، کدخبر:  _ ، www.corc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین