پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
غلامرضا رضایی فر مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: شهروندان روی کنتور و لوله‌های یخ زده به هیچ وجه آب جوش نریزند.

شعار سال:مدیرعامل شرکت آبفای البرز گفت: شهروندان روی کنتور و لوله‌های یخ زده به هیچ وجه آب جوش نریزند.

غلامرضا رضایی فر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و پیش بینی کاهش دمای هوا، احتمال یخ‌زدگی کنتور وانشعاب‌های آب می‌رود.

وی ادامه داد: بر همین اساس ضروری است مشترکان آب استان اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از یخ زدگی وآسیب دیدگی کنتور ولوله‌های آب واحدهای مسکونی و تجاری خود را انجام دهندتا دچار قطعی آب و مشکلات بعدی نشوند.

این مسئول توضیح داد: برای پیشگیری از یخ زدگی کنتورهای آب از شهروندان تقاضا می‌شود در داخل محفظه کنتور خود از خاک اره (ریخته شده در کیسه )، پوشال پارچه، گونی، پشم شیشه و... استفاده کنند.

این مسئول گفت: علاوه براین باید تمامی لوله‌های رو کار اعم از فلزی و غیر فلزی را که درمعرض هوای آزاد وسرمای محیط قراردارند، با عایق مناسب پوشانده شود.

رضایی فر افزود: اگر کنتور آب مشترکین دچار یخ زدگی شد، برای یخ زدایی از آن نباید به هیچ وجه آب داغ روی کنتور و لوله‌ها ریخته شود زیرا موجب ترکیدگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای البرز توضیح داد: شهروندان برای یخ‌زدایی از کنتورها باید از کیسه آب داغ، سشوار و حرارت غیر مستقیم استفاده کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:3بهمن1398،کد خبر:98100302142،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین