پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۵۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
علی باقرزاده در این باره اظهار کرد: آقای وزیر در جریان سفر دو روزه به سوریه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته هیچ قولی برای احداث مدرسه نداده و صحبتی هم درباره ساخت و ساز مدارس مطرح نشد، چه برسد به اینکه عدد و رقمی هم اعلام شود.

شعارسال: رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش انتشار اخباری مبنی قول وزارت آموزش و پرورش ایران برای بازسازی ۲۵۰ مدرسه در سوریه را صحیح ندانست و آن را رد کرد.
 
علی باقرزاده در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: آقای وزیر در جریان سفر دو روزه به سوریه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته هیچ قولی برای احداث مدرسه نداده و صحبتی هم درباره ساخت و ساز مدارس مطرح نشد، چه برسد به اینکه عدد و رقمی هم اعلام شود.
 
وی افزود: در این سفر برای تبادل دانش و تجربه پیرامون بازسازی مدارس سوریه اعلام آمادگی کرده بودیم.
 
به گزارش ایسنا، حاجی میرزایی در این سفر که چهارشنبه گذشته آغاز شد، در توییتی گفته بود: "امروز در دمشق با همتای سوری‌ام دیدار داشتم. در چند سال درگیری در سوریه حدود ۱۰ هزار مدرسه تخریب شده با توجه به تجربه کشورمان در زمینه بازسازی و تجهیز واحدهای آموزشی در جنگ تحمیلی، به آقای عماد موفق العزب گفتم آماده انتقال تجربه و دانش فنی‌مان برای بازسازی مدارس سوریه هستیم‌."
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایسنا    ،تاریخ انتشار:  4 بهمن    1398،کدخبر:   98110402593  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین