پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
امروزه ما با مشکلی از جمله تعدد اپلیکیشن‌های مجازی روبه‌رو هستیم که به سختی می‌توانیم وقت برای همه آنها پیدا کنیم. برای استفاده از هر اپلیکیشن یک یا دو دلیل داریم از جمله چت، تماس تصویری، تماس صوتی، پیام صوتی، اشتراک فیلم و عکس، استاتوس، ری‌پست‌های متنی و پیام‌های چند رسانه‌ای و گروه‌های کاری و بیزینسی.

شعار سال: اپلیکیشنی جدید که فیلترهای اسنپ‌چت، فرمت اینستاگرام، ری‌پست‌های توییتر و کارکردی مانند پینت‌رست دارد.  بایت «Byte» محصول جدیدی از واین، دام فاف‌من، است که چندین برنامه اصلی و مهم فضای مجازی را در خود خلاصه کرده؛ اما آیا این برنامه هم مانند پینترست در ایران طرفدار پیدا نمی‌کند؟ جواب این سوال‌ به آپشن‌ها و جذابیت‌های خود اپلیکیشن بایت بستگی دارد که در آینده مشخص می‌شود؛ اما حالا ببینیم بایت چه آپشن‌هایی دارد که چند اپلیکیشن را در خود جای داده است.

۱. بایت؛ فرمتی مانند اینستاگرام دارد

بایت هم مانند فرمت اکسپلور اینستاگرام، بعد از دیدن یک فیلم یا عکس، بقیه عکس‌ها و فیلم‌های مشابه را برای شما پخش می‌کند. ساختاری که شما را ترغیب به بیشتر دیدن می‌کند، بله این دقیقا همان دلیلی است که باعث می‌شود بعد از ساعت‌ها به خودتان بیایید و متوجه شوید هنوز در حال تماشای فیلم و عکس اینستاگرام هستید.

۲. بایت؛ کارکردی مانند پینت‌رست دارد

بایت مانند پینت‌رست قابلیت دسته‌بندی محتوا را از همان ابتدا دارد و همچنین در چیدمان پروفایل‌تان نیز می‌توانید سبک خود را داشته باشید، از رنگ‌ پروفایل گرفته تا نحوه قاب‌بندی پست‌ها. اینستاگرام‌ هم قابلیت دسته‌بندی را دارد؛ اما این آپشن در ابتدا فقط مختص به پینت‌رست بود.

۳. بایت؛ ری‌پست‌های توییتر را دارد

 در توییتر اگر بخواهید یک پست را با ذکر منبع انتشار بازنشر دهید می‌توانید آن را به اصطلاح ری‌پست کنید. بایت ‌هم این قابلیت‌ را دارد تا اگر از پستی خوش‌تان آمد آن را ری‌‎پست کنید و علاوه بر این‌ها می‌توانید از تگ کردن با آی‌دی بایت آن اکانت را هم مشخص کنید.

۴. بایت؛ فیلترها عکس و فیلم اسنپ‌چت را هم دارد

فیلترهای اسنپ‌چت همواره از فیلترهای اینستاگرام برای‌مان جذاب‌تر بوده است. حالا بایت، فیلترهایی با جذابیت اسنپ‌چت آورده است علاوه بر این آپشن پر طرفدار قابلیت تدوین از جمله برش و تریمینگ فیلم را هم دارد. فیلم‌ها و عکس‌های شما مانند اینستاگرام برای کسانی که شما را دنبال می‌کنند یا در آن موضوع سرچ می‌کنند قابل رویت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1398، کدخبر: 83648903، www.plus.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین