پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۵۸۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
محسن هاشمی با اشاره به اینکه تعامل خوبی میان دو نمایشگاه اصلی تهران صورت گرفته از احتمال تهاتر نمایشگاه شهر آفتاب با نمایشگاه بین‌المللی خبر داد.

شعار سال: محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با وضعیت نمایشگاه شهر آفتاب گفت: در حال حاضر نمایشگاه‌های در شهر آفتاب زیاد برگزار می‌شود و با بیش از 80 درصد ظرفیتش کار می‌کند.

او افزود: یکی از مسائل ما تهاتر بین نمایشگاه شهر آفتاب و نمایشگاه سئول است. به صورت جدی در حال گفتگو هستند تا نمایشگاه‌ها با یکدیگر مشارکت کنند و یک شرکت شوند و سپس از این فضاها استفاده بهینه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: به‌عنوان مثال نمایشگاه‌های کوچک را مثلا سئول و نمایشگاه‌های بزرگ را در شهر آفتاب برگزار کنند.

او در پاسخ به این سوال که بنا نیست سئول (نمایشگاه بین‌المللی تهران) تبدیل به پارک شود و نمایشگاه شهر آفتاب در اختیار نمایشگاه سئول قرار بگیرد؟ گفت: بخشی از سئول می‌تواند  به فضای G (فضای سبز)  تبدیل شود. وقتی نمایشگاهی کوچک شود می‌تواند این اتفاق رخ بدهد.

هاشمی در پایان اظهار کرد: آخرین اطلاع را ندارد ولی می‌دانم ارتباط خوبی میان  دو نمایشگاه شهر آفتاب و سئول شکل گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 11 بهمن 98، کد مطلب: 956848: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
اخ اخ عالی میشه عالی من که عشق سئول ام
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین