پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
در مراسمی با حضور استاندار قزوین اولین نمایشگاه تخصصی شیرینی سنتی و باقلوای قزوین در محل دائمی نمایشگاهای بین المللی قزوین گشایش یافت.

شعارسال: سه شنبه شب در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، حمیدرضا خانپور مدیرعامل و کشاورز معاون شهرک‌های صنعتی استان، سعید نبیل رئیس سازمان صمت، هادی طاهرخانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین، صدیقه ربیعی مدیرکل بانوان استانداری، امینی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان و جمعی از قنادان و شیرینی پزان سنتی استان نیز حضور داشتند اولین جشنواره شیرینی سنتی و باقلوای قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع فعالیت چهار روزه خود را آغاز کرد.

 

نمایشگاه انواع شیرینی سنتی با حضور ۲۰ واحد صنفی در ۷۰ غرفه، رونمایی از پنج اثر ثبت شده شیرینی سنتی، رونمایی از تمبر یادبود، مسابقه انتخاب بهترین باقلوای لوزی و پیچ، راه اندازی سایت خوشه کسب و کار صنعتی، تجلیل از پیش کسوتان و اجرای برنامه‌های متنوع هنری در این جشنواره تدارک دیده شده است.

 

در این نمایشگاه از سایت خوشه‌های صنعتی، تمبر یادبود و ۵ اثر ثبت شده شامل باقلوای قزوین، شیرینی‌های حاج کریمی، اتابکی، بهشتی و قرابیه که در فهرست آثار ملی ثبت شده است رونمایی شد.

 

در کنار این جشنواره نمایشگاه عرضه سوغات و شیرینی استان‌های قزوین، آذربایجان شرقی، گیلان، زنجان و کرمانشاه در ۷۳ غرفه برپا شده است.

 

این جشنواره تا ۱۸ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در انتهای بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی جنب صدا و سیما دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از آن دیدن کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16بهمن1398 ، کدخبر: 4844904: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین