پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
مدیرعامل تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج (زنجان) گفت: ۴۰ درصد کفش‌های بچه‌گانه کشور در هیدج تولی می‌شود.

شعار سال: علی‌اکبر ملک‌محمدی روز گذشته در حاشیه افتتاح نمایشگاه تولید کفش هیدج با بیان این‌که در حال حاضر بیش از ۲۵۰ واحد تولیدی کفش در هیدج فعال هستند، اظهار کرد: ۱۴۰ واحد از این شرکت‌ها عضو شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج هستند.

وی با اشاره به این‌که حرفه تولید کفش در هیدج برای بیش از ۲۰ درصد از شهروندان به طور مستقیم اشتغال‌زایی کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار نفر از شهروندان هیدجی مشغول تولید کفش در هیدج هستند.

مدیرعامل تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج با بیان این‌که روزانه ۱۵ هزار جفت کفش در هیدج تولید می‌شود، بیان کرد: هیدجی‌ها گام در صادرات گذاشته و تولیدی‌های آن‌ها در بازارهای داخلی و خارجی طرف‌دار دارد.

ملک‌محمدی با اشاره به افتتاح نمایشگاه تولیدات کفش هیدج، یادآور شد: مهم‌ترین هدف از برپایی این نمایشگاه شناساندن هرچه بیشتر محصولات تولیدی کفاشان هیدجی است.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه ۶۱ غرفه مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: ۵ غرفه نیر از سایر نقاط کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

این مسئول با تاکید بر این‌که امیدواریم با همت و اتحاد تولیدی‌های کفش بتوانیم بیش از پیش در حوزه صادرات وارد شویم، ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های کفش هیدج به مدت ۴ روز فعال خواهد بود.

مدیرعامل تعاونی تلاش‌گران کفش هیدج با تأکید بر این‌که علاوه بر هیدج روستاهای شهرهای اطراف نیز از این صنعت بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه هیدج شهر عاری از بیکاری است.

وی با بیان این‌که عمده تولیدات کفش هیدج در حوزه کفش بچه‌گانه است، یادآور شد: ۴۰ درصد کفش‌های بچه‌گانه کشور در هیدج تولید می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 17 بهمن 98، کد مطلب: 712467: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین