پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
در ششمین روز دهه فجر و با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور چهارهزار واحد مسکن روستایی ویژه محرومین شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

شعار سال:  محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در این آیین گفت: این واحدها در تفاهم‌نامه‌ای با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن اسلامی ساخته شده‌اند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری منبی براینکه مسئولان دولتی باید برای رسیدگی به محرومان اقدام کنند، افزود: همواره رییس جمهوری از سازمان برنامه و بودجه در کنار احداث بزرگراه‌ها، راه آهن، سدها، پرژوه‌ها و نیروگاه‌ها  توجه به محرومین که رسالت انقلاب اسلامی است را درخواست و تاکید دارد.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: برای اینکه این اقدام مهم صورت بگیرد طی سال گذشته در جنوب استان کرمان با همرایی مسئولان استانی کار احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی به تفکیک ۵هزار واحد برای کمیته امداد و ۵ هزار واحد برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته آغاز شد که سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دولت پشتیبانی مالی این پروژه را برعهده داشته است.

نوبخت تصریح کرد: همچنین امروز (۱۷ بهمن ) یکهزار و ۳۵۰ واحد مسکونی دریکی از روستاهای جنوبی که توسط کمیته امداد آماده شده است؛ به بهره برداری می‌رسد و مابقی واحدها تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این سفر موفق شدیم کار نوسازی و بازسازی یکهزار واحد مسکونی که در سیل دی ماه تخریب شده بودند را آغاز کنیم بیان داشت: امیدواریم در کمتر از ۶ ماه آینده در کنار ۱۶ پروژه دیگری که در سفر گذشته برای توسعه این استان به ویژه در جنوب و شرق استان تعهد شده است؛ این واحدها به بهره‌برداری برسند.  

معاون رییس جمهوری همچنین گفت :  از ۴۳۴ میلیارد تومان اعتبار تعهد سفرهای استانی رییس دولت به استان کرمان  ۳۴۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده است .

نوبخت خاطرنشان کرد: با توجه به صیانتی که سرداران بزرگ مثل سردار قلوب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مرزهای ایران داشتند و مراقبت می‌کردند ما خدمتگزاران کوچک نیز باید از این فرصت امنیت استفاده کنیم و بتوانیم خدمت‌گزاری را گسترش دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 بهمن 98، کد مطلب: 83663515: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین