پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
استاندار قزوین: سیاست اصلی دولت در شرایط فعلی جامعه، هدایت اقتصاد به سمت بخش خصوصی است تا شکوفایی هرچه بیشتر را شاهد باشیم.

شعار سال: هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی هستی تامین آرین با برند فامیلا در تاکستان در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۹۹ هماهنگ کردیم که حمایت‌ها از بخش خصوصی با یک سازوکار معینی دنبال شود.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر طرح‌های صنعتی و کشاورزی در تاکستان به مبلغ ۸۵ میلیارد تومان افتتاح شد، اضافه کرد: توسعه صنعتی و کشاورزی در این شهرستان رضایت بخش بوده و نیازمند حمایت و توسعه بیشتر است.

جمالی پور تصریح کرد: از نمونه‌های شاخص طرح‌های افتتاح شده، سه طرح تولیدی در حوزه صنعت به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و ۱۰۰ طرح کشاورزی به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امروز سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان با بسیج همه امکانات مادی در مسیر رونق تولید گام برداشته‌اند که حتی دارد از زحمات آنها تشکر کرد.

جمالی پور یادآور شد: استان قزوین و به خصوص شهرستان تاکستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد که باید برای جذب آنها اقدام کرد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 18بهمن1398 ، کدخبر: 961276: www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
توسعه صنعتی و کشاورزی در این شهرستان رضایت بخش بوده و نیازمند حمایت و توسعه بیشتر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین