پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
سجاد بنابی با اشاره به حمله هکری روز گذشته اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۱ و ۴۴ دقیقه یک حمله DDOS یا منع توزیع شده سرویس به شبکه اینترنت کشور شامل همه IP‌ هایی که در شبکه فعال بودند، صورت گرفت.

شعار سال: سجاد بنابی با اشاره به حمله هکری روز گذشته اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۱ و ۴۴ دقیقه یک حمله DDOS یا منبع توزیع شده سرویس به شبکه اینترنت کشور شامل همه IP‌ هایی که در شبکه فعال بودند، صورت گرفت.

نائب رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه این حمله توزیع شده بوده و از مبادی و مقاصد مختلفی صورت گرفت، افزود: این حمله هکری تقریبا بزرگترین حمله ای بوده که به تا امروز به شبکه اینترنت ایران اتفاق افتاده است.

وی با بیان این مطلب که در این حمله میلیون ها IP مبدا مختلف و توزیع شده در کشورهای مختلف دنیا وجود داشته است، خاطرنشان کرد: هدف مشخصی هم در این حمله وجود نداشته که به طور مثال بخواهد سایت یا سرویس دولتی خاص را از کار بیاندازد.

بنابی با اشاره به اینکه با حجم حمله ای که اتفاق افتاد، دسترسی کاربرها به شبکه های مختلف بین الملل مختل می‌شود، افزود: این حمله هکری از ساعت ۱۱ و ۴۴ دقیقه شروع شد و از ۱۲ و نیم مقابله با آن صورت گرفت و در نهایت ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مشکل برطرف شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبربان،تاریخ انتشار:20بهمن1398،کد خبر: 26839723،khabarban.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین