پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
سورنا ستاری در مراسم تقدیر از فناوران تولیدکننده دارو و تجهیزات پزشکی از تولید ۵ واکسن HPV، آنفلوانزا، لیشمانیا، پنوموکوک و روتاویروس در سال آینده خبر داد.
شعارسال: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: سال آینده ۵ واکسن تخصصی برای نخستین بار توسط بخش خصوصی در کشور تولید خواهد شد.
 
به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فناوران تولیدکننده دارو و تجهیزات پزشکی در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
سورنا ستاری در مراسم تقدیر از فناوران تولیدکننده دارو و تجهیزات پزشکی از تولید ۵ واکسن HPV، آنفلوانزا، لیشمانیا، پنوموکوک و روتاویروس در سال آینده خبر داد.
 
وی افزود: زیست‌بوم فناوری و نوآوری دارو در کشور به‌طور کامل شکل گرفته و همه بازیگران این حوزه در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
وی افزود: ۱۳۵ قلم دارو و ماده موثر دارویی «ایران‌ساخت» به مدد جوانان و متخصصان داخلی تولید شده و یا در مرحله تولید قرار دارد.
 
ستاری گفت: در بسته دوم حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تولید ۹۰ قلم دارو و ماده اولیه در نظر گرفته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: سال آینده ۵ واکسن تخصصی برای نخستین بار توسط بخش خصوصی در کشور تولید خواهد شد.
 
معاون رئیس جمهور افزود: تولید دستگاه‌ها و تجهیزات پیچیده و گران‌قیمت پزشکی «ایران‌ساخت» یکی از افتخارات محقق شده به مدد شرکت‌های دانش‌بنیان است.


 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری مهر    ،تاریخ انتشار:    28 بهمن  1398،کدخبر:  4855198 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین