پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل که در بهمن ماه ۱۳۹۸ در مرکز پژوهش‌های وزارت نیرو برگزار شد، وب سایت بانک پاسارگاد، برای دومین سال متوالی، با کسب اکثریت آرای داوران به‌عنوان وب‌سایت برتر و برگزیده معرفی شد.
شعارسال: وب‌سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir به‌دلیل دارا بودن فاکتور‌های تأیید شده‌ای همچون کارکرد خوب و کارا، محتوای غنی، ایجاد تجربه خوب برای کاربران، طراحی دیداری مناسب، ساختار و مسیر در دسترس و آسان، ایجاد تعامل سازنده با مخاطب و اطلاع‌رسانی خوب و ... از منظر داوران شایسته‌ی کسب عنوان وب‌سایت برتر و برگزیده شناخته شد.

گفتنی است جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته شده است. این جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده‌ی جشنواره معرفی می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت بانک پاسارگاد ، تاریخ انتشار: 28  بهمن 1398 ، کدخبر: 4769301 ، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین