پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۹۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
قضاوت در خصوص موفقیت یک موسسه بر اساس خروجی‌ها و تجلی‌های بیرونی، بی انصافی در خصوص آن است، چرا که در دنیای جدید، باید به اراده ها، تلاش‌ها و زحمات منجر به کسب موفقیت امتیاز داد. عاملی که می‌تواند تکرار موفقیت را سبب شده و موفقیت را از سطح یک دستاورد، به نوعی دانش مهندسی و سرمایه ناملموس در تابع تولید، ارتقا دهد.

شعار سال: وقتی از بیرون به موفقیت های یک شرکت می نگریم، در حد اعلی و حسن نظر، ممکن است اقدام به تحسین آن شرکت کنیم . ممکن است برای خدمات و فوائدی که در راستای فعالیتش ، به ما می رسد ، دست بزنیم و هورا بکشیم و یا حتی از مدیران شرکت ، تشکر کنیم. اما هیچ شده که به اراده های سخت و تدبیرهای مستمر مدیریتی پشت پرده این موفقیت ها، اندیشیده باشیم ؟


اگر درگیر لذت، لحظه و حال باشیم، شاید با نوعی سطحی نگری و کج فهمی با چند برچسب و سخیف گویی های حاشیه ای ، نه تنها منکر موفقیت ها گردیم، بلکه عامدانه و غیرعامدانه، اقدام به تخریب کنیم . این پیش درآمد را برای روایت داستان 15 سال موفقیت پاسارگاد داشته باشید تا به اصل پرداخته شود.


چه بپذیریم و چه انکار کنیم، ذره ای از واقعیات مربوط به موانع کسب کار ، دولت گرایی حداکثری در اقتصاد، فعالیت جزیره ای ، فعالیت با درجه خطر پذیری بالا ، تمرکزگرایی ، مشکلات فعالیت در شرایط تحریم، کمبود زیر ساخت ها ، ناترازی های اقتصاد و مواردی همانند کم نمی شود. بقا در چنین شرایطی، وابسته به انتخاب یکی از دو راهی خواهد بود که بیان می شود. یا سرسختانه ، اصیل و بنیادی بجنگ و تلاش کن و بساز و یا ،بشکل سطحی و سفارشی از حاشیه ها استفاده کن و تداوم حیات بده.


بر اساس نشانگی که می توان از رفتارها ،عملکردها و خروجی های یک بنگاه اقتصادی گرفت، شناخت اینکه یک بنگاه از کدام راهکار و روش استفاده می کند، کار چندان سختی نیست. نکته قابل ذکر اینکه،موفقیت بنگاه های تابع مسیرهای رانتی و حاشیه ای، موفقیتی مستمر و تدریجی نبوده و عموما بشکل انفجاری ظاهر شده و بسرعت غروب می کنند. حال نظرتان درباره 15 سال موفقیت تدریجی و فتح پله به پله شایستگی های نظام بانکی و سیستم بانکداری، توسط بانک پاسارگاد چیست؟


قدر و اندازه پاسارگاد را نباید در صورت های مالی آن جستجو کرد ، بلکه باید در عیارسنجی صورت گرفته از تیم مدیریتی و راهبری عالمانه منجر به تامین منافع کلیه ذی نفعان جستجو نمود. ثبات و انسجام مدیریتی که در قالب فرهنگ سازمانی خاص به کارکنان منتقل شده و شرایط را برای محبوبیت این بانک رقم زده است.

پاسارگاد، بانک موفق ۱۵ ساله یا ۱۵ سال تلاش سخت منجر به موفقیت، توسط مدیران و کارکنانپشت پرده مدیریتی پاسارگاد خبری از تعارف نیست، تلاشی هدفمند برای تبدیل رنج ها و سختی ها به گنج است. پاسارگاد با پرداخت هزینه سنگین شایستگی ها، نیاز به حاشیه ، رانت و مسیرهای انحرافی را مسدود کرده است. بانکی که با روشن بینی های راهبردی، بشکل همزمان موفقیت های داخلی و بین المللی را با نظر داشت به تحفظات انسانی ، اخلاقی-ارزشی و اجتماعی دنباله گیری می کند.


عدم وابستگی این بانک خصوصی به گروه و جریان خاص ، برنامه‌های راهبردی واقع گرا، همت و تلاش نیرو‌های انسانی عاشق (به تعبیر مدیر عامل بانک پاسارگاد، آنچه که در ترازنامه بانک درج می‌شود، صرفا دستمایه است و سرمایه واقعی ما نیرو‌های انسانی مان هستند)، انسجام مدیریتی و ثبات آن ، از پاسارگاد چنان بانکی ساخت که امروز مایه افتخار ملی و بین المللی شهروندان ایرانی باشد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: بانک پاسارگاد ، توانمندی های بانک پاسارگاد ، مدیریت بانک پاسارگاد ، مدیرعامل بانک پاسارگاد ، دکتر مجید قاسمی ، دکتر قاسمی بانک پاسارگاد ، افتخارات بانک پاسارگاد ، عملکرد بانک پاسارگاد ، موفقیت های بانک پاسارگاد ، شایستگی های بانک پاسارگاد ، عملکرد مالی بانک پاسارگاد ، مشتری مداری بانک پاسارگاد ، بانکداری بانک پاسارگاد ، عوامل موفقیت بانک پاسارگاد ، راهبردهای بانک پاسارگاد ، محبوبیت بانک پاسارگاد ، برنامه های راهبردی بانک پاسارگاد ، علل موفقیت بانک پاسارگاد ، مدیریت شایسته پاسارگاد ، مشتری مداری پاسارگاد ، عملکرد بانک پاسارگاد در سرمایه گذاری ها ، ترازنامه بانک پاسارگاد ، عملکرد مدیریتی دکتر قاسمی ، عملکرد دکتر مجید قاسمی در بانک پاسارگاد ، افتخارات بانکی پاسارگاد ، علل محبوبیت بانک پاسارگاد ، بازدهی سرمایه بانک پاسارگاد ، توجه به مشتری در بانک پاسارگاد ، تقدیر از بانک پاسارگاد ، حمایت بانک پاسارگاد از تولید ، حمایت بانک پاسارگاد از صنعت ، حمایت بانک پاسارگاد از دانش آموزان ، حمایت بانک پاسارگاد از فرهنگ ، حمایت بانک پاسارگاد از ورزشکاران ، ارزش سرمایه گذاری در بانک پاسارگاد ، رتبه بانک پاسارگاد در معیار بازدهی سرمایه ، وبسایت بانک پاسارگاد بهترین در حوزه بانک و بیمه ، جوایز بانک پاسارگاد ، عملکرد پاسارگاد در سال جهش تولید ، عملکرد بانک پاسارگاد در اقتصاد مقاومتی ، عملکرد بانک پاسارگاد در ایام کرونا ، خدمات بانک پاسارگاد به مشتریان در زمان کرونا ، خدمات کرونایی بانک پاسارگاد ، حمایت بانک پاسارگاد از کارمندان بانکی ، افتخارات بین المللی بانک پاسارگاد ، افتخارات ملی بانک پاسارگاد
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
با برنامه ترين بانكي كه تا الان به چشم خودم ديدم و. خدماتش رو حس كردم همين سايت پاسارگاد بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
همه مردم ايران يا اين بانك رو به خير و نيك نامي ميشناسن يا اينكه يه خيري مستقيما از اين گروه عزيز بهشون رسيده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین