پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
دکتر سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مهمترین پروژه ما در چند روز آینده و چند ماه گذشته بوده است.مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه مشارکت، رقابت، سلامت وامکانات آتش به اختیار باشد.
شعارسال: استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه مشارکت، رقابت، سلامت وامکانات آتش به اختیار باشد.
 
دکتر سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مهمترین پروژه ما در چند روز آینده و چند ماه گذشته بوده است.
 
وی با بیان اینکه در امر انتخابات در استان کارها خیلی خوب جلو رفته است، افزود: از همه جهت اوضاع در لرستان مناسب است.
 
استاندار لرستان گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مشارکت در استان معقول بوده و باید با ترغیب مردم امر مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم.
 
خادمی رقابت را یکی از عوامل برانگیزاننده مشارکت عنوان کرد و با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات برایمان مهم است چرا که کاربرد داخلی و خارجی دارد، افزود: باید مردم برای اجرای حق و تکلیف خود به صحنه بیایند.
 
نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات از اصولی بوده که تاکنون خوب رعایت شده است، تصریح کرد: تاکنون گزارشی از مدیران کل استان مبنی بر تخلفات نشده و حوزه‌های ستادی استانداری و فرمانداری‌ها خوب عمل کردند اما در برخی شهرستان‌ها مدیران شهرستانی تخلفاتی دارند که لازم است کنترل شود.
 
وی افزود: مدیران حق استفاده از امکانات و عناوین خود را در امر انتخابات ندارند و تاجایی که امکان دارد وارد این فضا نشده و لیدر و صحنه‌گردانی نکنند.
 
خادمی با بیان اینکه در این شرایط اقداماتی از طرف دستگاه‌های اداری، خدماتی و بانکی شکل نگیرد که به نفع شخصی آن را وانمود کنند، گفت: هم اکنون نیز  نمایندگان مجلس در هیچ جلسه عمومی شرکت نکردند و به رغم اینکه می‌توانستند در محافل حضور یابند اما این مهم را رعایت کردند.
 
استاندار لرستان بیان کرد: همچنین در چینش افراد و شعب تلاش شده یک دست نشود و همه سلیقه‌ها در رأی گیری از مردم حضور داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه امنیت را فدای انتخابات نمی‌کنیم، افزود:  چنانچه موردی باشد پس از بررسی‌ها با خاطیان برخورد خواهد شد؛ تاکید شده که نامزدها یکدیگر را تخریب نکنند و خوشبختانه درگیری و اختلاف‌ها هم کمتر بوده است.
 
خادمی با اشاره به اینکه کاندیدایی که اطراف خود را شلوغ می بیند و فکر می‌کند برنده می‌شود تلقین این فکر و ترویج آن خلاف اخلاق، حقوق و امنیت است، اضافه کرد: در انتخابات موج ایجاد می‌شود و ممکن نظرات مردم تغییر کند.
 
استاندار لرستان گفت: افرادی که می‌خواهند از قِبل شخصی به آنچه که مردم می‌خواهند برسند ممکن است آتش تندتری داشته باشند و اینجاست که مردم اجازه ندهند این افراد از این فضا بهره‌برداری خود را داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه فرآیندهای انتخابات مشخص است اما آنچه نمی‌دانیم خروجی صندوق‌هاست، گفت: مشارکت در بهبود امنیت موثر خواهد بود و مدیران ما در حوزه مشارکت، رقابت، سلامت و امکانات آتش به اختیار باشد. 
 
خادمی بیان کرد: قابل قبول نیست ماشین در پارکینگ داشته باشیم و مدیران همکاری نکرده و امکانات لازم را در اختیار نگذارند و منجر شود صندوقی به روستایی نبریم؛ قطعا  این مدیر تعهد ندارد و کارش غیر اخلاقی‌است و با آنان برخورد خواهیم کرد.
 
نماینده عالی دولت در لرستان بیان کرد:  شرکت‌های بزرگی در استان  وجود ندارد و منابع و امکانات محدود است و باید از امکانات دولت برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات بهره برد.
 
وی گفت: در این چند روز تا روز شنبه ماموریت‌ها و مرخصی‌ها را لغو کنید و آماده باش باشید.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:   29 بهمن  1398،کدخبر:   98112921689 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین