پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
داوطلبان قانون‌گذاری حالا بی‌قانونی‌های تبلیغاتشان رابه جاده‌ها کشانده‌اند، تابلوهای راهور در محورهای مواصلاتی تبدیل به آلبوم نامزدها شده تا این موضوع تصادفات جاده‌ای را افزایش دهد.

شعارسال: داوطلبان قانون‌گذاری حالا بی‌قانونی‌های تبلیغاتشان رابه جاده‌ها کشانده‌اند، تابلوهای راهور در محورهای مواصلاتی تبدیل به آلبوم نامزدها شده تا این موضوع تصادفات جاده‌ای را افزایش دهد.
 
در ایام تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی نامزدها از تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی برای نصب پوستر خود استفاده کرده‌اند!
 
نصب عکس و پوستر کاندیداها روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی
 
برخی از نامزدهای انتخاباتی از ابزار نامتعارفی برای ابراز وجود و تبلیغ خود استفاده می‌کنند که انجام آنها غیر قانونی بوده و موجب نارضایتی مردم و همچنین بازی با جان رانندگان و مسافران در سطح جاده‌های لرستان می‌شود.
 

نصب پوستر و عکس کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی روی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های لرستان موجب انتقاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و همچنین رئیس پلیس راه استان شده است.
 
بازی با جان مردم از سوی طرفداران کاندیداها
 
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه طرفداران کاندیداهای مجلس اقدام به نصب پوستر و عکس کاندیداها روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های استان می‌کنند، اظهار داشت: در این راستا نیروهای راهداری همواره در سطح جاده‌ها مستقر بوده و مشغول برداشتن و جمع آوری این پوسترها و عکس نامزدهای انتخاباتی می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ما با کمبود نیرو مواجه هستیم و این در حالیست که هر کدام از این کاندیداها ۲۰۰ نفر نیرو دارند، گفت: کل نیروهای ما در سطح جاده‌ها ۵۰ نفر است و چقدر می‌توانند که این پوستر و عکس کاندیداها را از روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی جاده‌ها جمع آوری کنند؟
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان داشت: اگر این تابلوهای راهنمایی در سطح جاده‌ها نباشند و یا مخدوش باشند موجب تصادف و مرگ رانندگان و مسافران در سطح جاده‌ها می‌شود.
 
احتمال وقوع تصادفات مرگ بار در جاده‌ها با نصب پوستر کاندیداها
 
شرفی، تاکید کرد: رسانه‌ها در این رابطه به کاندیداها و طرفداران آنها هشدار بدهند که از تخریب اموال بیت المال خودداری کنند.
 
وی، گفت: این علائم، راهنمای رانندگان هستند، برخی از رانندگان در جاده ناآشنا هستند و اگر قرار باشد که این تابلوها از سوی طرفداران کاندیداها مخدوش شود احتمال تصادفات منجر به خسارت‌های سنگین جانی و مالی وجود دارد.
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تاکید کرد: نصب و چسباندن عکس و پوستر کاندیداهای مجلس را در سطح همه جاده‌های استان شاهد هستیم.
 
نصب عکس کاندیداها روی تابلوها جرم است
 
سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه لرستان نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متأسفانه در ایام انتخابات شاهد نصب و پوستر کاندیداها بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی جاده‌های استان هستیم.
 
وی، تاکید کرد: به طور حتم این امر جرم محسوب می‌شود و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
 

رئیس پلیس راه لرستان، تصریح کرد: مخدوش کردن تابلوهای راهنمایی و رانندگی پیگرد قانونی دارد و در صورت مشاهده از سوی مقام قضائی مورد برخورد قرار می‌گیرد.
 
سرهنگ دالوند، گفت: نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح جاده برای جلوگیری از وقوع تصادفات است و اگر مخدوش شوند منجر به وقوع تصادفات می‌شود و توصیه ما به کاندیداها و طرفداران آنها این است که لااقل تابلوهای راهنمایی و رانندگی را با عکس و پوستر نپوشانند که باعث تصادف شود.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   مهر،تاریخ انتشار:  29  بهمن  1398،کدخبر:   4855843 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین