پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
بالاخره نگین لرستان از بن بست خارج شد. سال ۹۷ دستور مطالعه احداث جاده الیگودرز - مسجد سلیمان گرفته شد و حالا شاهد اجرای این پروژه راهبردی برای استان لرستان و شهرستان الیگودرز هستیم. پیگیری‌های مستمر و متعهدانه نماینده مردم در مجلس (دکتر محمد خدابخشی)، بسیار کمک کننده و راهگشا بود.
شعار سال: بالاخره نگین لرستان از بن بست خارج شد. سال ۹۷ دستور مطالعه احداث جاده الیگودرز - مسجد سلیمان گرفته شد و حالا شاهد اجرای این پروژه راهبردی برای استان لرستان و شهرستان الیگودرز هستیم. پیگیری‌های مستمر و متعهدانه نماینده مردم در مجلس (دکتر محمد خدابخشی)، بسیار کمک کننده و راهگشا بود.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
6
0
چه خوب میشد آقای خدابخشی نماینده محترم شهرستان تلاش مضاعفی در جهت به به سر انجام رسیدن باند دوم محور الیگودرز به اصفهان که از محور مهم و استراتژیک غرب به مرکز کشور است می کردد ،که بعد از چند سال هنور کار آنچانی روی آن انجام نشده که باعث تصادفات زیاد و از دست دادن همشریانمان نمی شد.
کامبیز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
9
امیدوارم نماینده مسجدسلیمان و الیگودرز بجد پیگیر احداث این جاده (مسجدسلیمان به الیگودرز)باشد
با احداث این جاده استراتژیک از بابت پدافند غیر عامل کمکی برای جاده اندیمشک به خرم آباد خواهد شد و‌ همچنین فاصله اهواز به تهران ۲۰۰ کیلومتر کوتاهتر خواهد شد و بعلاوه شهرستانهای مسجدسلیمان و الیگودرز بطور اساسی از بن بست جاده ایی خارج خواهند شد و تحول بزرگی در سرزمین های بختیاری ایجاد خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین