پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد نشست آینده وزیران نفت اوپک پلاس بر اساس برنامه قبلی در تاریخ ۶ مارس در وین برگزار خواهد شد.

شعار سال:به نقل از خبرگزاری رویترز، پاول سروکین، معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد نشست آینده وزیران نفت اوپک پلاس که شامل اعضای اوپک و کشور‌های مستقل تولیدکننده نفت از جمله روسیه می‌شود بر اساس برنامه قبلی در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) در وین برگزار خواهد شد و تغییری در زمان برگزاری آن ایجاد نخواهد شد.

این در حالی است که پیش از این میخائیل اولیانو، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از احتمال تعویق برگزاری نشست کشور‌های عضو اوپک به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داده بود.

فته می‌شود از آغاز شیوع ویروس کرونا در اواخر ماه دسامبر تاکنون، بهای جهانی نفت بیش از ۲۱ درصد افت داشته است. در معاملات نخستین روز هفته، بهای جهانی نفت با روند کاهشی همراه بوده است.

بر این اساس، هر بشکه نفت برنت در اولین ساعات روز، ۵۳ دلار و ۶۳ سنت معامله شد. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با ۸ سنت کاهش، ۵۰ دلار و ۲۴ سنت دادوستد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 30 بهمن 98، کد مطلب: www.yjc.ir،7252204

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
شرکت ایران تو این نشست فک کنم قبول نکنن آخه ما کرونا داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین