پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
بانک‌پاسارگاد جهت رفاه حال مشتریان در بهره‌مندی از خدمات این بانک، سامانه ثبت درخواست خدمات بانکی را در سایت خود راه‌اندازی کرد.

شعار سال:بانک‌پاسارگاد جهت رفاه حال مشتریان در بهره‌مندی از خدمات این بانک، سامانه ثبت درخواست خدمات بانکی را در سایت خود راه‌اندازی کرد.


 این بانک جهت سهولت کار و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشتریان، در سایت خود این امکان را فراهم کرده‌است که مشتریان پس از مطالعه و بررسی محصولات بانک، ضمن ثبت مشخصات خود، خدمت مورد نظر و شعبه‌ی دلخواه را جهت دریافت آن خدمت انتخاب کنند. به‌ این ترتیب کارشناسان مربوطه ضمن تماس با ایشان و انجام مشاوره‌های بانکی، نسبت به ارائه‌ی خدمات مورد نظر اقدام می‌کنند.

بر اساس این خبر، در حال حاضر این امکان برای بهره‌مندی از خدمات بسته حمایتی بانک پاسارگاد فراهم شده است. بسته ‌حمایتی ویژه بانک‌پاسارگاد شامل خدمات ارائه‌ی مشاوره‌ی بانکی، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت، صدور ضمانت‌نامه و صدور اعتباراسنادی داخلی، به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور و با هدف افزایش تولید و کمک به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ارائه می‌شود.

مشتریان گرامی برای ثبت درخواست خود در این سامانه می‌توانند به نشانی https://www.bpi.ir/campaign مراجعه کنند. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،تاریخ انتشار:29بهمن1398،کد خبر:301466،istanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین