پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
کارشناسان در مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد و همچنین سامانه CRM این بانک، به صورت شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به هم‌وطنان و راهنمایی در خصوص سؤالات بانکی آنها آماده هستند.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبه‌ها، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890، همچون گذشته در کلیه‌ی ساعات شبانه‌روز آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی در خصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان می‌توانند از طریق سامانهCRM در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده ‌خواهد شد.

کلیه‌ی شعبه‌های این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند. گفتنی است هم‌وطنان از طریق بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در بانکداری‌الکترونیک نیز می‌توانند اکثر امور بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 8 اسفند 98، کد مطلب: 976: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین