پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
در اواخر اسفندماه 1398 ،دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ، هشدارهایی چند در خصوص خطرات تهدید کننده کارکنان بانکی و ضریب بالای امکان ابتلای آنان به کرونا ویروس را داد، هشداری که شنیده نشد و نتیجه آن فوت بالغ بر 40 کارمند بانکی و قرنطینه شدن بالغ بر 600 نفر بود. چه کسی باید پاسخگوی این حجم مصیبت وارده به خانواده های کارکنان بانک ها باشد!!! به چه روشی باید از این حجم مجاهدت ، تشکر نمود؟

شعار سال:در نیمه دوم اسفندماه و با مشاهده وضعیت شعب بانک ها و نوع فعالیت کارکنان و همجنین ضعف دستورالعمل ها و پروتکل های حفاظتی کارکنان و شعب، نیاز مبرم مردم به فعالیت های بانکی ، حجم بالای اقدامات پولی و ..... ، به راحتی می شد پیش بینی نمود که خطرات زیادی ، کارکنان بانکی خصوصا فعالین در شعب و کارکنان انتقال دهنده پول و فعالین در خزانه را تهدید می کند.
در این بین، دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، هشدارهایی چند در خصوص تهدید سلامت کارکنان بانکی داده و درخواست تعطیلی شعب یا چاره اندیشی سریع بانک مرکزی برای محدود سازی فعالیت شعب را نمودند. اما صد افسوس که این هشدارها بجایی نرسید و شاهد فوت بالغ بر 40 نفر از کارکنان بانکی و همچنین قرنطینه شدن بالغ بر 600 نفر از آنها هستیم.
هرچند در شرایط حاضر، حداقل امکانات و رویه های مورد نیاز برای حفاظت از کارکنان بانکی در مقابل کرونا ویروس مهیا شده است، اما نباید مجاهدات های این عزیزان در روزهای پایانی سال 1398 از یادمان برود. نکته گلایه آمیز این داستان آنجا شروع می شود که این حجم مجاهدت در روزهای پایانی سال 1398، تنها از نگاه مدیرعامل بانک پاسارگاد ، مدیرعامل بانک شهر، ،مدیران عامل چند بانک خصوص و دولتی دیگر ، رئیس کل و یکی از معاونین بانک مرکزی دیده شد و مابقی دوستان مدیر فعال در حوزه پولی و بانکی کشور، روزه سکوت گرفته و یا سعی می نمودند با در پیش گیری نوعی رفتار محافظه کارانه مبتنی بر شرایط بحران، مخاطرات پیش آمده را نادیده بگیرند.
روی کلیه کارکنان شریف بانکی ، همچنین مدیران بانکی حساس و آگاه به بحران را از دور می بوسیم و منت دار تمام زحمات این عزیزان هستیم.

هشداری که مدیرعامل بانک پاسارگاد داد ولی شنیده نشد

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین