پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : تا کنون تعداد پنج مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان در استان راه اندازی شده است.

شعار سال: مینا مقیمی اظهار داشت: استان  سیستان و بلوچستان در حوزه طلاق در جمع استان های آخر کشور حضور دارد و همچنین در آمار ازدواج  نیز وضعیت مطلوبی دارد.

او گفت : وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی آموزش‌های پیش از ازدواج و در راستای ترویج فرهنگ مشاوره، از سال ۹۷ اقدام به راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره و ازدواج کرده است. در این مراکز به منظور کاهش طلاق و افزایش آگاهی جوانان نسبت به امر ازدواج؛ آموزش‌های لازم برای پیش از ازدواج، آموزش مهارت‌های زندگی و ارائه خدمات مشاوره در حوزه خانواده انجام می‌شود.

مقیمی افزود : رویکرد ما تمرکز بر مشاوره پیش از ازدواج است زیرا معتقدیم اگر بنای ازدواج درست باشد، مشکلات آینده به حداقل خواهد رسید.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : هم اکنون تعداد 5 مرکز مشاوره در شهرستانهای زاهدان ، زابل و چابهار مشغول به فعالیت می باشند و تعداد 10 متقاضی دیگر در انتظار دریافت پروانه از سازمان نظام روانشناسی کشور هستند تا فعالیت خود را در استان آغاز کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 30 بهمن 98، کد مطلب: 966811: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین