پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مراکز اقامتی چابهار تعطیل شده و در حال ایجاد ساز و کاری هستیم که با همکاری نیروی انتظامی از ورود مسافران به این شهرستان جلوگیری کنیم.

شعار سال:نخستین نشست فضاهای ورزشی و تأسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان در مقابله با ویروس کرونا در موزه منطقه جنوب شرق در زاهدان برگزار شد.

علی زینی‌وند در این جلسه اظهار داشت: در بحث پیشگیری از ویروس کرونا تابع ستاد ملی و نظرات اقتضایی دانشگاه‌های علوم پزشکی هستیم.

وی گفت: وضعیت کشور به سمت وضعیت سختی پیش می‌رود و استان سیستان و بلوچستان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مراکز اقامتی چابهار تعطیل و در حال ایجاد ساز و کاری هستیم که با همکاری نیروی انتظامی از ورود مسافران به این شهرستان جلوگیری کنیم.

وی گفت: برخی مردم به ویژه مردم روستاها و عشایر استان سیستان و بلوچستان هنوز به عمق موضوع پی نبرده‌اند و این بیماری را جدی نگرفته‌اند بنابراین با وجود اینکه نباید جامعه مشوش شود باید سطح آگاهی مردم را در این زمینه بالا ببریم تا مسائل بهداشتی را رعایت کنند و از سفرهای غیرضروری نیز خودداری کنند.

زینی‌وند با اشاره به اینکه تمام مهمانسراهای شهرستان‌ها باید تعطیل شوند، گفت: این مشکل به صورت کوتاه مدت رفع نمی‌شود و باید با رعایت و کنترل بیماری آمار کمتری از ابتلاء را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان آسیب‌های دیگری از جمله سو تغذیه دارد و باید در نظر گرفته شود که در صورت ابتلاء به این بیماری می‌تواند اثرات منفی به دنبال داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ: 16 اسفند 98، کد خبر: www.tasnimnews.com،2217688

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین