پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
استاندار سیستان و بلوچستان بر مراقبت بیشتر مردم و خودداری از حضور در محافل عمومی و تعطیلی همه اماکن گردشگری با توجه به سیر صعودی ویروس کرونا در این استان تاکید کرد. احمدعلی موهبتی در نشست با فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا، شهروندان برای حفظ سلامت خود و سایر هم وطنان در منازل خود بمانند و از حضور در محافل عمومی به طور جدی خودداری کنند.

شعار سال:  احمدعلی موهبتی در نشست با فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا، شهروندان برای حفظ سلامت خود و سایر هم وطنان در منازل خود بمانند و از حضور در محافل عمومی به طور جدی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال بایستی مسافرت و گردشگری به شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل و ترتیبی اتخاذ شود تا گردشگران سایر نقاط کشور نیز به این استان وارد نشوند.

 استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: علی رغم همه اقدامات انجام شده، بخشی از شهرستان‌های استان در حوزه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی با کمبودهایی مواجه هستند و در صورتی که انتشار و شیوع این ویروس افزایش یابد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

وی بیان کرد: با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا در کشور و سیستان و بلوچستان ضرورت دارد از برگزاری هرگونه مراسم عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که منجر به تجمع و حضور مردم می‌شود، جلوگیری شود چرا که این بیماری دوره ۱۴ روزه نهفته دارد و در صورت عدم همراهی مردم و شیوع گسترده این ویروس با چالش‌های جدی در استان مواجه خواهیم بود.

موهبتی هدف از برگزاری این نشست را مرور و کنترل اقدامات انجام شده توسط فرمانداری‌ها، برآورد نیازمندی‌های شهرستان‌ها و همچنین ابلاغ و تاکید دستورالعمل‌های بهداشتی مربوطه برای روزهای آینده در استان بیان کرد.

 وی تاکید کرد: با توجه به اینکه روز گذشته اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را در سیستان و بلوچستان داشتیم و در حوزه هر سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، ایرانشهر و زاهدان تست مثبت ابتلا به کرونا داشتیم لذا این مهم می‌طلبد که مردم نسبت به رعایت مسائل و مباحث بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 18 اسفند    98، کد خبر:   974855، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین