پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۶۲۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
از جمله رخدادهای امروز پاکسازی ایستگاه مترو شوش بعد از یک مورد مشکوک به کرونا بود

شعار سال: در خصوص  پاکسازی ایستگاه مترو شوش بعد از یک مورد مشکوک به کرونا، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: به علت پاکسازی ایستگاه چند دقیقه‌ای مترو شوش تعطیل شد.ایستگاه متروی‌ شوش پاکسازی شده و اکنون شهروندان در حال استفاده از آن هستند.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تعطیل شدن ایستگاه مترو شوش به علت پاکسازی ناشی از مشکوک شدن به ویروس کرونا، گفت: این ایستگاه اکنون در دست بهره برداری است.

یک مورد مشکوک در این ایستگاه مشاهده شد که بلافاصله اورژانس مراجعه و مسافر را به بیمارستان منتقل کرد و نظافت ایستگاه هم انجام شد. البته  در خصوص مشکوک بودن به قطعیت نمی توان در این مورد اظهار نظر  کرد.
 

از سوی دیگر مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از شستشوی هر شب اتوبوس‌های شرکت واحد داد. وی گفت: مقرر شد هر شب اتوبوس های شرکت واحد علاوه بر شستشو، ضدعفونی شوند.

محمود ترفع ، با اشاره به برگزاری جلساتی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا گفت: در این جلسه مقرر شد هر شب اتوبوس های شرکت واحد علاوه بر شستشو، ضدعفونی شوند.

وی با بیان اینکه به صورت روتین اتوبوس های پایتخت اعم از بخش خصوصی و شهرداری هر شب شستشو می شدند اما حالا باید ضدعفونی نیز شوند گفت: حمل ونقل عمومی به دلیل استقبال مردم از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن مردم فراهم کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری، تاریخ: 1 اسفند 98، کد خبر: www.hamshahrionline.ir،485510

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین