پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۶۳۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب نزدیک به هزار متقاضی هیأت علمی واجد شرایط در رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد.

شعار سال: به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد ادهمی مقدم مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نزدیک به هزار متقاضی واجد شرایط در فراخوان جذب هیأت علمی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جذب می‌شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به شروع ثبت نام فراخوان جذب هیأت علمی در سال ۹۸، در حوزه معاونت علوم پزشکی بیش از ۷۰۰ درخواست وجود دارد و با توجه به اینکه در بعضی رشته‌ها یک نفر و در برخی دیگر از رشته‌ها بیشتر از یک نفر اعلام نیاز شده است، حدود هزار نفر در صورت وجود افراد واجد شرایط، جذب هیأت علمی خواهیم داشت.

ادهمی مقدم تأکید کرد: افرادی که به صورت اضطرار مجوز بکارگیری مشروط یکساله به شرط شرکت در فراخوان را دارند، لازم است در این فراخوان شرکت کنند.

مدیر کل دفتر توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: جذب در رشته‌های علوم پایه و رشته‌های بالینی با توجه به وجود بیمارستان‌های ملکی و نیاز به تکمیل کادر آموزشی عرصه‌های بالینی بر اساس استاندارد‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه http://sajed.iau.ir مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ: 09 اسفند 98، کد خبر: 830812، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین