پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۶۳۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
مدیرکل اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان تهران از ترمیم آسفالت کمربندی دوم تهران تا پایان سال خبر داد. حیدر نوروزی مدیرکل اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص سوژه ثبت شده توسط مردم در سامانه فارس من (آسفالت کمربندی دوم تهران را ترمیم کنید) اظهار داشت: راه‌داری جزو برنامه ذاتی ما بوده و کمبرندی دوم نیز پروژه عظیمی است که از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان بحث تعریض سازی آن در حال انجام است.

شعار سال: حیدر نوروزی مدیرکل اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص سوژه ثبت شده توسط مردم در سامانه فارس من (آسفالت کمربندی دوم تهران را ترمیم کنید) اظهار داشت: راه‌داری جزو برنامه ذاتی ما بوده و کمبرندی دوم نیز پروژه عظیمی است که از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان بحث تعریض سازی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا بحال 10 کیلومتر عریض سازی کمربندی دوم تهران انجام شده است، ادامه داد: از سه راهی سیمان تا ورودی آزاد راه تهران قم و  زیرگذر واوان که درسون‌آباد و پادگان شهید جان بزرگی نیز در طول این مسیر 26 کیلومتری قرار دارند، در پروژه مرمت و بهسازی کمربندی دوم قرار دارند.

مدیرکل اداره‌کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به افزایش لکه‌های جاده حین بارش باران، افزود: از آنجایی که دوشنبه انتظار بارش برف و باران را در استان تهران داریم عملیات را متوقف می‌کنیم و بعد از پایان بارندگی مجدداً شروع به بهسازی این محور مواصلاتی می‌کنیم.

نوروزی در پایان وعده داد تا پایان سال مشکلات موجود در این محور برطرف شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 12    اسفند    98، کد خبر:   13981211001244، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین