پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از خسارت بیش‌از ۱۰۲ میلیارد ریالی سرقت تابلو، علائم هشدار دهنده، نرده‌ها و تجهیزات پل‌ها، گاردریل و سایر تجهیزات ایمنی نصب شده در محورهای مواصلاتی این استان در سالجاری خبر داد.
شعارسال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از خسارت بیش‌از ۱۰۲ میلیارد ریالی سرقت تابلو، علائم هشدار دهنده، نرده‌ها و تجهیزات پل‌ها، گاردریل و سایر تجهیزات ایمنی نصب شده در محورهای مواصلاتی این استان در سالجاری خبر داد.
 
ایرنا نوشت: ایوب کرد با بیان اینکه علائم جاده‌ای در افزایش ضریب ایمنی راه‌ها نقش موثری بر عهده داشته و زبان گویای جاده‌ها به شمار می‌روند، اظهار داشت که همکاران این اداره‌کل همواره تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگه‌داری روشنایی محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پرتصادف، خط کشی و لکه گیری، شستشو و ترمیم علائم و آزاد سازی حریم جاده‌ها را مورد توجه قرار می‌دهند تا با افزایش ضریب ایمنی تردد، شاهد کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان باشیم.
 
وی تخریب و سرقت تابلوها و علائم هشدار دهنده رانندگی را از معضلات جاده‌های سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: با وجود تلاش شبانه روزی راهداران در افزایش ایمنی راه‌ها متاسفانه برخی افراد سودجو با تخریب و سرقت علائم، علاوه‌بر خسارت مالی موجب سردرگمی رانندگان در جاده و پایین آمدن ایمنی تردد می‌شوند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این اداره‌کل علاوه‌بر جایگزین کردن علائم سرقت شده، پیگیری قضایی در برخورد با متخلفان و همچنین فرهنگ سازی برای جلوگیری از این اقدام مجرمانه را مورد توجه ویژه قرار داده است.
 
وی بیان کرد: علائم راهداری سرقت شده با قیمت‌های بسیار اندک خرید و فروش می‌شود در حالیکه این اداره‌کل باید برای خرید و نصب مجدد آنها هزینه‌های سنگینی را از محل اعتباراتی که می‌توانست در زمینه بهسازی جاده‌های استان صرف شود متحمل می‌گردد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  شفقنا  ،تاریخ انتشار: 12  اسفند 1398،کدخبر:  898479،www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین