پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
مدیر کنترل و نظارت بازرسی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس توضیحاتی را در خصوص علت وجود آب در یکی از جایگاه‌های استان شیراز ارائه داد.

شعار سال: حمید قاسمی معاون مدیر عامل پخش فرآوردهای نفتی کشور با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اضافه کردن آب در بنزین یکی از جایگاه‎های سوخت استان فارس، گفت: در واقع نظارت جایگاه‎های سوخت توسط سازمان استاندارد انجام می‎شود و فقط  شرکت پخش فرآوردهای نفتی کشور در بعضی از مواقع نظارت می‎کند.

او ادامه داد: در واقع صفر تا صد بررسی این موضوعات ( آب در بنزین) و یا کم فروشی  به عهده سازمان استاندارد است.

نفوذ باران به حوضچه‌های مخازن جایگاه سوخت

سید یوسف موسوی مدیر کنترل و نظارت بازرسی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با اشاره به وجود آب در جایگاه سوخت صدرا شیراز گفت: طبق کارشناسی‌های انجام شده شاهد این موضوع بودیم که به دنبال بارندگی‌های اخیر در حوضچه مخازن جایگاه، آب باران با بنزین مخلوط  شده است.

او افزود: مقدار حجم آب وارد شده به مخزن ۳۴ هزار لیتری، ۴۵۰ لیتر بود که عرضه بنزین مخلوط شده به آب در جایگاه سوخت موجب خرابی و توقف ده‌ها خودرو شد.

مدیر کنترل و نظارت بازرسی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با تأکید بر اینکه از طریق دوربین‌های جایگاه، خودرو‌های آسیب دیده قابل شناسایی هستند، اضافه کرد: افرادی که در این روز اقدام به سوخت‌گیری کرده‌اند در صورت خرابی خودرو می‌توانند به جایگاه مراجعه و شکایت خود را  ارائه دهند.

تعداد بازدید : 51

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 13 اسفند 98، کد مطلب: 7266036: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین