پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه استان بوشهرگفت: باتوجه به موقعیت استراتژیک منطقه و حضور صنعت به عنوان فرصتی مغتنم(نه تهدیدی جانفرسا)، مدیران ارشد صنعت را به عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی در این برهه حساس فرا می خوانم.
شعارسال:   رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه استان بوشهرگفت: باتوجه به موقعیت استراتژیک منطقه و حضور صنعت به عنوان فرصتی مغتنم(نه تهدیدی جانفرسا)، مدیران ارشد صنعت را به عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی در این برهه حساس فرا می خوانم.
 
جاسم زارعی روز جمعه در نشست با شهرداران شهرستان عسلویه در شهرداری نخل تقی افزود: زمانی که مسئولان و قاطبه مردم به کمک حوزه سلامت بیایند قطعا می توان گام ها را محکم تر برداشت و همانند کشور چین بر غول کرونا فائق آمد.
 
وی ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی شهرداران، دهیاران و کارکنان خدوم آن مجموعه ها، شوراهای اسلامی و جوانان متعهد و دلسوز منطقه گفت: امن ترین مکان برای غلبه بر ویروس کرونا رعایت بهداشت و ماندن در منزل است.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه افزود: مدافعان حریم سلامت و جهادگران این جبهه در بیمارستان، اورژانس 115، واحدهای مبارزه با بیماری ها و سلامت محیط و کار ستاد شبکه بهداشت و درمان، مراکز خدمات جامع سلامت شهر و روستاها، خانه های بهداشت، مطب های خصوصی، درمانگاه ها و اچ اس ای شرکت ها در راستای پیشگیری از کرونا ویروس تلاش گسترده ای دارند.

وی گفت:  از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس، همکاران ما در حوزه سلامت اقدام به ارائه آموزش های لازم در زمینه پیشگیری از این بیماری به شهروندان، اصناف و ادارات پرداخته و  با تشدید فعالیت و نظارت های شبانه روزی بزودی با کاهش و یا تعطیلی دیگر فعالیتهای روتین و استفاده از بسیجیان به ازای هر 500 نفر جمعیت، 2 نفر با همکاری ناحیه سپاه پاسداران شهرستان، ان شاءالله با تعداد بیشتری در کنار مردم، به فعالیت ها شتاب بیشتری خواهیم بخشید.
 
 زارعی اظهارداشت: صنعت نه تنها اقلام بهداشتی مورد نیاز حوزه سلامت و کارکنان خودشان را  بزودی و به طور کامل تامین کنند که تامین اقلام  بهداشتی شهروندان و اماکن عمومی و پرتردد مانند فرودگاه، سوپر مارکتها، جایگاه های پخش فرآورد های نفتی و نانوائی ها (در سطح فوق استاندارد)، در دستور کارشان قرار دهند.
 
زارعی ادامه داد، شرکتهای پتروشیمی و مجموعه نفت به کمک تامین اجتماعی، دولت، سایر نهادها و خیرین سلامت از تجربه موفق چین استفاده نموده و بیمارستان 110 تختخوابی(دانشگاهی) رازی عسلویه را  با استفاده از تکنولوژی آن کشور برپا کند.
 
این مقام‌ مسئول ضمن تاکید به پیوستن مردم به پویش عدم مراجعه غیر ضرور به مراکز درمانی و بهداشتی که می تواند کمک بزرگی به قطع زنجیره انتقال ویروس و کاهش بار کاری کارکنان این حوزه باشدگفت: شهرداران، دهیاران، اصناف، افراد خیر با کمک به سوپری ها، میوه فروشی ها، نانوایی ها و دیگر صنوف مورد نیاز و غیر قابل تعطیلی جهت راه اندازی فروش اینترنتی و استفاده از پیک موتوری دعوت کرده و کمک مادی و معیشتی به دستفروشان جمع آوری شده و دیگر اقشار آسیب پذیر نیز مورد تاکید است.

وی در زمینه تعطیلی بازار از فرماندار و مجموعه فرمانداری، ائمه جمعه و جماعات، دادستانی، نیروی انتظامی، نظامی(سپاه)، شهرداران، شوراهای اسلامی، فعالین اجتماعی، اصحاب رسانه، تجار، کسبه، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، جوانان و تمام مردم که بازار را تعطیل کردند و فعالیت داوطلبانه گندزدائی اماکن و کنترل قانونی تردد بعهده گرفته و به خوبی از پس آن برآمدند،تشکر کرد.
 
در این نشست شهرداران شهرستان عسلویه گزارش اقدامات خود در  زمینه پیشگیری از کرونا ویروس را به رئیس شبکه بهداشت و درمان ارایه‌ کردند.
 
عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایرنا    ،تاریخ انتشار:     23 اسفند 1398،کدخبر:   83712395، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین