پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
معاون امور عمرانی از ممنوع شدن سفر به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در زمینه مقابله و مبارزه با انتشار ویروس کرونا سفر به استان بوشهر ممنوع است و تا اطلاع ثانوی خدمات گردشگری ارائه نمی‌شود.

شعارسال: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا سفر به استان بوشهر ممنوع است و تا اطلاع ثانوی خدمات گردشگری ارائه نمی‌شود.
 
 مهرداد ستوده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با قدردانی از همکاری همه جانبه مردم در مقابله با بیماری کرونا در رعایت اصول بهداشتی اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر به‌صورت مستمر ضدعفونی نقاط پرتردد و معابر عمومی و پارک‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه رعایت موارد بهداشتی راهکار مهمی در مقابله با این ویروس است گفت: پرهیز از مسافرت و حضور در تجمعات نقش مهمی در مقابله با بیماری کرونا دارد.
 
معاون امور عمرانی از ممنوع شدن سفر به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در زمینه مقابله و مبارزه با انتشار ویروس کرونا سفر به استان بوشهر ممنوع است و تا اطلاع ثانوی خدمات گردشگری ارائه نمی‌شود.
 
ستوده افزود: پذیرش مسافران و گردشگران در اقامتگاه‌های دولتی، هتل‌ها، مهمانسراها، مدارس، کمپ‌ها، بوم‌گردی‌ها و ورزشگاه‌ها ممنوع است.
 
وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ‌های اسکان، برپایی چادر در بوستان‌ها، سالن‌های ورزشی، فرهنگسراها و مهمانسراها ممنوع است چرا که با افزایش مسافرت‌ها در ایام نوروز ضریب ابتلا به بیماری کرونا افزایش خواهد یافت.
 
معاون استاندار بوشهر اجاره منزل مبله در استان بوشهر را ممنوع دانست و بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری اماکن نیروی انتظامی، با گردانندگان منازل مبله در استان که به هشدارهای بهداشتی توجهی نکنند برخورد قانونی می‌کند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   تسنیم  ،تاریخ انتشار:    16 اسفند 1398،کدخبر:   2217998 ،www.tasnimnews.com 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین