پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: ۲۳ زندانی از زندان پارسیلون خرم‌آباد فرار کردند. وی تصریح کرد: در حین فرار یک زندانی با تیراندازی مامورین کشته و یک زندانی دیگر مجروح می‌شود که به بیمارستان انتقال داده می‌شود.ثمینی گفت: با تلاش ماموران یک زندانی در حین فرار نیز دستگیر می‌شود.

شعار سال: دکتر محمود ثمینی در مورد آخرین جزئیات متواری شدن زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد، اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعاتی که داریم ۲۳ نفر از زندانیان از غفلت نگهبانان و به هر شکلی موفق شدند از زندان فرار کنند.

وی تصریح کرد: در حین فرار یک زندانی با تیراندازی مامورین کشته و یک زندانی دیگر مجروح می‌شود که به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

ثمینی گفت: با تلاش ماموران یک زندانی در حین فرار نیز دستگیر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: مامورین انتظامی در تعقیب این زندانیان هستند تا آنها را دستگیر و به زندان برگردانند.

ثمینی گفت: اینکه چگونه این زندانیان موفق به فرار از زندان شدند در دست بررسی است.

وی افزود: این افراد کسانی بودند که معمولا به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده بودند و طبق آخرین خبری که داریم هنوز حکمی برایشان صادر نشده است.

معاون استاندار بیان کرد: کارشناسان در خصوص این اتفاق در حال انجام کار فنی بوده و به محض اینکه به ما اطلاعات را دادند، جزئیات را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، تاریخ انتشار 29 اسفند 98، کد خبر:   98122922493، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین