پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
شعارسال:فرماندار محترم شهرستان الیگودرز
 
با سلام و درود به محضر امام زمان (عج) و روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب و آروزی سلامتی و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری و توفبق روز افزون خادمان صدیق انقلاب اسلامی
 
دردمندانه به استحضار میرساند در حالی که  اصل وجود زندان در داخل  شهر ، آن هم در یکی از مهمترین و مرکزی ترین نقاط،   امری کاملا غیر قانونی بوده و سالهاست مورد اعتراض شهروندان محترم الیگودرزی قرار گرفته است مسئولین محترم شهرستان بدون توجه به حقوق مسلم شهروندان در اقدامی عجیب تصمیم گرفتند با انسداد یکی از پر ترددترین خیابان های شهر یعنی خیابان زندان و پل زندان امنیت زندانی را تامین کنند که سالهاست با حضور غیر قانونی خود امنیت روانی ، اجتماعی و حتی مالی و جانی شهروندان را به خطر انداخته است !
 
آن هم در صورتی که در طول چهل سال گذشته کوچکترین مشکل امنیتی ای از این ناحیه متوجه زندان نبوده است!
 
بی تردید هیچ کدام از اهالی محله ی تیرانی و همسایگان و همشهریان عزیز خاطرات تلخ همجواری با زندان را فراموش نمیکنند و از مسئولین امر این سوال را دارند که پس چه کسی بناست امنیت آنها را تامین کند؟ به راستی کدام مسئول یا کدام شورا یا کدام نهاد پاسخگوی مردمیست که سالها از مسئولین شهر از نماینده محترم تا فرمانداری تا دادگستری و رییس محترم زندان مکرر قول انتقال زندان را گرفته اند و امروز نه تنها این وعده محقق نشده بلکه با صحنه ی درد آور انسداد مسیر رفت و آمدشان هم مواجه می شوند؟
 
ایا مردم حق ندارند نظر شورای محترم ترافیک شهرستان را در این خصوص بدانند؟ شورای محترم توجه کرده اند اگر شهروندی بخواهد  از کوچه ی زندان یا خیابان ساحلی به خیابان سادات با ۵۰ متر فاصله برود باید چه مسیر طولانی ای  را طی کند و به چه صعوبت و سختی ای دچار خواهد شد؟ و این اتفاق چه بار ترافیکی ای به مرکز شهر خصوصا چهارراه شهرداری اضافه خواهد کرد؟
 
در مناسبت های ملی مذهبی نظیر راهپیمایی ها و نماز عید فطر که مسیرهای اصلی مسدود میگردد و تا کنون این خیابان جهت تخلیه بار ترافیکی نواحی غربی شهر به سمت خیابان ساحلی استفاده میشده است تکلیف وسایل نقلیه ای که قصد عزیمت به نواحی جنوبی و یا شرقی شهر را دارندچه خواهد بود؟
 
چه کسی پاسخگوی افت شدید ارزش املاک خصوصا تجاری موجود در محدوده ی مورد نظر به علت دسترسی دشوار و کسادی کسب و کار مردم است؟
 
معلولین ؛جانبازان و سالمندان چگونه باید سختی تردد از این مسیر را تحمل کنند؟
 
آیا مردم حق ندارند بدانند مسئولین محترم با استناد به کدام قانون و کدام منطق چنین تصمیمی گرفته اند و اصلا مسئولیت چنین تصمیمی با کدام ارگان ، نهاد یا شوراست؟
 
مسلما این اولین بار نیست شهروندان دردمند ما درطی این سالیان در موضوع زندان الیگودرز با چنین تصمیمات یکجانبه و قلدرمآبانه ای مواجه میشوند چنانکه قبلتر ها نیز زندان با غصب پیاده روها و ساخت انبار و پارکینگ و اتاق انتظار و تخلیه ی غیر بهداشتی زباله و فاضلاب و امثال آن به حقوق مسلم شهروندان تجاوز کرده است و به نظر میرسد این روند تا زمانی که زندان در این منطقه ی حساس شهر وجود دارد پایان نخواهد پذیرفت.
 
لازم به ذکر است تا کنون و طی 15 سال گذشته ده ها نامه و درخواست به ارگان های مختلف کشوری استانی و محلی ارسال شده است و مردم صبور شهرستان هیچگونه پاسخی دریافت نکرده اند و در صورت تکرار این بی توجهی اهالی منطقه با تبعیت از فرموده ی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مبنی بر مطالبه ی جدی و پیگیرانه از مسولین , با اخذ مجوز های لازم اقدام به تجمع اعتراض آمیز مسالمت آمیز خواهند نمود و تا حصول نتیجه ی قطعی و انتقال زندان به خارج از شهر این مسیر را ادامه خواهند داد.
 
پر واضح است که مردم بی صبرانه منتظر پاسخ های مسئولین خواهند بود و بی گمان هیچ پاسخی جز بازگشایی مسیرهای مذکور و انتقال هرچه سریعتر زندان به خارج شهر برای مردم شریف و دردمند این خطه ی شهید پرور و انقلابی قانع کننده نخواهد بود.
 
سایه مقام معظم رهبری مستدام
 

 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین