پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ، اظهار کرد: از سال ۹۴ کمیته امداد تبدیل به اورژانس اجتماعی شده تا به مددجویان کمک کند که خود را توانمند کنند.

 شعارسال: عبدالملکی گفت: در سال ۹۹ امداد الکترونیکی شکل خواهد گرفت که بیش از ۹۰ درصد خدمات از طریق اینترنت و موبایل انجام خواهد شد.
 
حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ، اظهار کرد: از سال ۹۴ کمیته امداد تبدیل به اورژانس اجتماعی شده تا به مددجویان کمک کند که خود را توانمند کنند.
 
او با بیان اینکه پرداخت مستمری یکی از برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: از ۵ میلیون مددجوی تحت پوشش کمیته امداد یک میلیون نفر مستعد اشتغال هستند که شامل افراد تحصیل کرده، توانمند و حتی خانواده‌های زنان سرپرست خانوار اند.
 
عبدالملکی ادامه داد: برنامه کوتاه مدت کمیته امداد برای مددجویان پرداخت مستمری، بیمه درمانی، ازدواج، تامین جهیزیه و مسکن است که در برنامه میان مدت و بلندمدت کمیته امداد وظیفه دارد مددجویان خود را شاغل و تولید کننده کند.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: درآمد خانواده امداد از محل اشتغال ۳۰ درصد از کل مستمری دریافت کننده خانواده‌های امداد بیشتر است.
 
او با بیان اینکه در سال ۹۸، ۹هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان کل درآمد طرح‌های اشتغال تحت نظارت جاری کمیته امداد بوده است، گفت: این در حالی است که کل مستمری پرداخت شده به تمام خانواده تحت پوشش کمیته امداد که حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر هستند ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.
 
عبدالملکی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷، پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان درآمد طرح‌های اشتغالزایی تحت نظارت کمیته امداد و ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مبلغ کل مستمری پرداخت شده به مددجویان بوده است.
 
او با بیان اینکه شغل‌هایی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود باید متناسب با کیان خانواده و حول محور خانواده طراحی شود، افزود: بخش زیادی از خدمات کمیته امداد به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
 
عبدالملکی گفت: در سال ۹۹ امداد الکترونیکی شکل خواهد گرفت که بیش از ۹۰ درصد خدمات از طریق اینترنت و موبایل انجام خواهد شد.
 
او با بیان اینکه در معاونت اشتغال خدمات ارائه شده کمتر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: همچنان نیاز است که مراجعه کنندگان برای مشاوره و آموزش به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان  ،تاریخ انتشار:  1 فروردین    1399،کدخبر:  7278954  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین