پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۶۶۸۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
معاون استاندار تهران حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

شعار سال:معاون استاندار تهران با بیان اینکه همه مراکز تجاری درسطح این استان باید تعطیل باشند، اعلام کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

وی افزود: اگر یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹ مراکز تجاری که باز باشند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی‌صلاح با آن‌ها برخورد لازم انجام شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: بجز فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی، از ظهرروز جمعه تا روز شنبه ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.

خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، اما متاسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.

میادین میوه و تره بار تهران تعطیل نیستند

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه بار‌ها تاکید کرده‌ایم که میادین میوه و تره بار در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارند و تعطیل‌بردار نیستند، افزود: ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران، بزرگ‌ترین زنجیره توزیع انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات و سایر محصولات مصرفی شهروندان را تشکیل می‌دهند و تعطیلی آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی کارکنان و کارگران میادین میوه و تره بار به ویژه در یک ماه اخیر، خاطرنشان کرد: کلیه همکاران ما با همه وجود و تمام توان برای خدمت‌رسانی به شهروندان، استوار و صبور ایستاده‌اند و به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که میدان را خالی نمی‌کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران تا ۹ شب ۲۹ اسفند یک‌سره باز بودند و بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از ۸/۳۰ صبح تا ۱۳:۵۰ دوم تا چهارم فروردین فعالیت می‌نمایند و علاوه بر این، کلیه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران از ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ پنجم تا دوازدهم فروردین باز هستند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از فرارو، تاریخ ۳ فروردین ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۳۳۹۸۲، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
0
0
بالاخره دلشون اومد کمی هم از جیب سرمایه دارها برای این کرونا هزینه کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین