پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۸۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: همه مراکز رفاهی و خانه معلم های آموزش و پرورش از ابتدای فروردین برای مبارزه با کرونا از پذیرش فرهنگیان معذور بودند اما این مراکز پس از ریشه کنی مطلق کرونا با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت فرهنگیان شاغل و بازنشسته خواهد بود.

شعار سال: گودرز کریمی فر با اشاره به خطرناک بودن سفرهای نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: آموزش و پرورش پیش از عید تمامی ۱۱ هزار مدرسه و ۱۰۸ کلاس درس را برای پذیرش فرهنگیان تعطیل کرد.

وی افزود: همچنین  پس از مدت زمانی از گندزدایی و ایزوله کردن مراکز رفاهی و خانه معلم ها برای اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا اعلام شد که این مراکز نیز مسافران را پذیرش نکنند تا فرهنگیان و بازنشستگان نیز در خانه بمانند و سفرهای خود را به پس از ریشه کنی ویروس کرونا موکول کنند؛ بنابراین اسکان نوروزی فرهنگیان بطور کامل تعطیل شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شیوع کرونا بسیار خطرناک است، عنوان کرد: در حال حاضر از مردم خواسته شده که در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند. در این شرایط مسافرت کاری خطرناک است.

کریمی فر خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ۳۹۸ مرکز رفاهی را ایزوله و گندزدایی کرده بود اما با توجه به ضرورت در خانه ماندن، به طور کلی اسکان را تا پس از غلبه کامل بر ویروس کرونا لغو کرد تا زودتر این ویروس ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه فرهنگیان پس از پایان پاندمی کرونا می توانند مسافرت ارزانی داشته باشند، یادآور شد: در حال حاضر پیک اوج شیوع کرونا اعلام شده است از این رو باید با در خانه ماندن هم سلامت افراد و غلبه بر ویروس کرونا را تضمین و هم بحث مسافرت در آینده را تبیین کرد.

کریمی فر تاکید کرد: مراکز رفاهی آموزش و پرورش پس از ریشه کنی این ویروس در کشور، با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان پذیرای فرهنگیان شاغل و بازنشسته خواهد بود.

 کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دیروز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 10 فروردین 99، کد مطلب: 83730858: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
الان که کسی نباید مسافرت بره که این مراکز بلا استفاده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین