پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۶۸۳۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس گفت: می‌کوشیم پس از تعطیلات مجلس تفحص از نحوه پذیرش دانشجو در ۱۰ سال اخیر را کلید بزنیم.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد با اشاره به سرنوشت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مجلس گفت: تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها باید پس از پایان تعطیلات و شروع به کار مجلس در صحن علنی قرائت شود.

وی افزود: به اعتقاد بنده کمیسیون اقتصادی مجلس باید صداقت به خرج داده و پس از تعطیلات مجلس این گزارش را به جهت قرائت به صحن علنی ارائه کند .

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس نباید در زمینه ارائه این گزارش تحت نفوذ دولت قرار گیرد .

کوچکی نژاد در ادامه از کلید خوردن تحقیق و تفحص جدیدی در مجلس خبر داد و گفت: می کوشیم پس از تعطیلات مجلس تفحص از نحوه پذیرش دانشجو در ۱۰ سال اخیر را کلید بزنیم.

وی بیان داشت: در زمینه نحوه پذیرش دانشجو در کشور مسائلی در سال گذشته مطرح شد که نیاز است در این زمینه بررسی ها دقیق تر شود چرا که در این بخش هم تخلفاتی به چشم می آید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 12 فروردین 99، کد مطلب: 836399: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
باید این کارها رو از 4 سال پیش که مجلس شروع شد انجام می دادید نه این 1 ماه آخر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین