پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
رئیس جمهور محترم ، بهتر از ما می دانند که کشور با نوعی ضعف شدید در مدیریت بحران مواجه است. البته این ضعف، مربوط به دوران ایشان نبوده و بخش زیادی از دوره صدارت روسای جمهور و نخست وزیران قبلی را نیز شامل می گردد. بحران کرونا، پرده این ضعف تاریخی را بدجوری درید. سه پیشنهاد مشخص برایتان دارم.

شعار سال: رئیس جمهور محترم ، بهتر از ما می دانند که کشور با نوعی ضعف شدید در مدیریت بحران مواجه است. البته این ضعف، مربوط به دوران ایشان نبوده و بخش زیادی از دوره صدارت روسای جمهور و نخست وزیران قبلی را نیز شامل می گردد. بحران کرونا، پرده این ضعف تاریخی را بدجوری درید. سه پیشنهاد مشخص برایتان دارم.
اول اینکه، از بعد ساختاری و سازمانی در خصوص بهبود وضعیت مدیریت بحران کشور ، چاره اندیشی کنید. نجار و وزن افرادی مثل نجار ، مناسب این کار نیست . کشور با سلام و تعارف و پسرخاله بازی که نمی تواند اداره شود. دوم اینکه ، اگر دلتان خواست و وجدانتان به درد آمد، بدون خجالت، به حال افرادی مثل پیرمرد در فیلم، چند قطره اشک بریزید، اشک برای همدردی با مستضعفین،حداقل بخشی از عذاب دنیوی و اخروی انسان ها را کم می کند. سوم اینکه ، اگر صلاح دانستید ، بشکل موردی دستور پیگیری وضعیت معیشت این مرد شریف را بدهید.


بعنوان شهروندی که در هر دو دوره به شما رای نداده ولی مقام ریاست جمهوریتان را محترم شمرده و در راستای منافع تقویت منافع ملی ، لحظه ای فروگذار نبوده است، برای اقدام سوم ، رویتان را از دور می بوسیم.

تعداد بازدید : 32

منبع؛ فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
علت اصلی وصعیت کشور ما چند گانگی مدیریت است میگن اشپز که دو تا شد یا اش شور می شود یا بی مزه حالا کشور ما چند اشپز اداره میشه که باید به حالش کریست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین